کابران خبرآنلاین پاسخ دادند/ نحوه برخورد تیم مذاکره کننده هسته ای با منتقدان

کاربران خبرآنلاین، سعه صدر دولت و تیم هسته ای در برابر منتقدان و همچنین پاسخ منطقی به ابهامات و سوالات آن ها درباره بیانیه لوزان را بهرین شیوه برای برخورد با منتقدین توافق هسته ای می دانند.

به گزارش خبرآنلاین، در نظرخواهي این خبرگزاری که از روز گذشته آغاز شده از کاربران خواسته شده بود که نظر خود را در این خصوص اعلام کنند که دولت و تيم مذاکره کننده هسته اي بايد در قبال اين نگراني ها چه سياستي را در پيش بگيرد؟ ( براي شرکت در اين نظرخواهي ايـــنـــجــــــا را کليک کنيد)

یکی از مخاطبان نوشته است: "به نظر می رسد اعتراض ها بیشتر جنبه سیاسی داشته و با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس بیشتر از ترس رای نیاوردن جناح خاص در انتخابات پیش رو باشد بنابراین بهتر است با آرامش جواب منتقدان داده شود.

همچنین یکی دیگر از کاربران به این نکته اشاره کرده است که "چون اکثریت مردم و مسئولان موافقند پس باید کار را تا امضا توافق نهایی ادامه داد."

 در همین حال یکی دیگر از کاربران نیز می گوید:"با توجه به اينكه وزير امور خارجه و رئيس سازمان انرژي اتمي در كار خود تخصص لازم را دارند و مدت ها در اين زمينه كار كرده اند و همچنين اين افراد مورد وثوق نظام هستند پس بايد به آنها اعتماد نمود و قدردان تلاش هايشان بود."

یکی دیگر از کاربران نیز خاطرنشان می کند که وقتی در کشور رهبری فرزانه داریم که بر امور اشراف دارند. پس نمی‌دانم این آقایان به اصطلاح دلواپس چه می‌خواهند اگر همه ملت و مسئولین یکرنگ و یکصدا با رهبری باشند خیلی بهتر خواهد بود به نظر من هر ایرانی ولایت مدار باید از این چند دستگی و حرفهای تفرقه انگیز پراکنی دوری کند و منتظر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد چراکه در این مقطع حساس ، وحدت تنها راه حفظ ایران اسلامی است."

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408074

برچسب‌ها