بازی جنجالی فینال لیگ برتر والیبال مسئولان این فدراسیون و وزیر ورزش را به مجلس کشانده است و آنها باید پاسخگو باشند.پاسخگوی درگیری فیزیکی هواداران ارومیه ای با نیروی انتظامی که حالا با واکنش تند نمایندگان مردم ارومیه مواجه شده است.

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛فینال لیگ برتر والیبال؛پر از حاشیه،پر از درگیری و پر از تنش.فضا در خانه والیبال آنقدر مسموم بود که حتی به پیکان،تیمی که قهرمانی در لیگ برتر را از آن خودش کرده بود اجازه ندادند روی سکو برود تا جام قهرمان را بالای سرش ببرد.

حاشیه از زمانی شروع شد که پس از شکست خوردن تیم شهرداری ارومیه از میان 700-800 هواداری که برای تشویق این تیم به تهرام آمده بودند عده ای حاضر به ترک سالن نشدند.آنها عصبی بودند و ناراحت از اینکه تیمشان بازی را به پیکان باخته است.آن هم در شرایطی که در دو ست پایانی فاصله امتیازی شان با حریف زیاد بود و اگر کمی دقت می کردند می توانستند نام قهرمان را آنها با خودشان یدک بکشند.اما این اتفاق نیفتاد تا هواداران این تیم که خیلی هایشان شب را در راه بودند و خواب به چشمانشان نیامده بود پس از پایان بازی حاشیه های زیادی را به وجود بیاورند.حاشیه هایی که باعث شد تا پای نیروی انتظامی و برخورد فیزیکی به میان بیاید و حتی 10-15 روز پس از فینال لیگ،وزیر ورزش و رییس فدراسیون را برای پاره ای توضیخات به مجلس بکشاند.

اما واقعا چه اتفاقی افتاده بود؟فدراسیون والیبال با توجه به گزارش ناظر بازی دلایل خودش را دارد،نیروی انتظامی گزارش بلند بالای دیگری را تنظیم کرده است و هواداران ارومیه ای هم خودشان را مبرا از هرگونه خطا می دانند.اما نکته اینجاست که روز سه شنبه سندی به دست ما رسید که پای آن را احد یوسفی مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه امضاء کرده است.سندی که از پشت پرده فیننال جنجالی لیگ برتر والیبال زارگشایی می کند.

در این سند که صورتجلسه ای از اتفاق های آن روز است آمده :«مسابقه فینال لیگ برتر والیبال بین تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه و با حضور مدیر عامل شهرداری ارومیه(جناب آقای احد یوسفی) در مقر یگان ویژه و تقدیر و تشکر ایشان از عملکرد یگان در برگزاری عنوان شده است:« به علت باخت تیم شهرداری و عصبانیت تماشاگران منتسب به این تیم و درگیری های لفظی مخالفین و موافقین کادر فنی و بازیکنان باعث تنش شده و در نهایت منجر به درگیری بین طرفین شده.با عنایت به اینکه عوامل انتظامی قصد میانجیگری و جدا کردن آنان را داشتند با برخورد فیزیکی آنان مواجه شده بود و این امر باعث زخمی شدن تعدادی از نیروها و تماشاگران تیم شهرداری شده که با تدبیر فرمانده یگان و جانشین ایشان منجر به ختم خیر شده و دو تن از دستگیر شدگان طرفداران تیم شهرداری ارومیه هم حسب الامر سلسه مراتب فرماندهی آزاد و تحویل مدیر عامل شهرداری ارومیه  گردیدند.مراتب صورتجلسه و به امضا رسید.»

این در حالی است که باید دید واکنش مسئولان ارومیه ای نسبت به این نامه چه چیزی است.بدون شک آنها دلیلی برای امضای این صورتجلسه داشته اند.

سند

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممد A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    167 6
    جمله بندي نامه شاهكاره واقعا
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    دروغه
  • رضا IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    یک برگ کاغذ بدون آرم هم شد صورتجلسه؟؟ جوونا را تا میشد زدن 40 نفر بازداشتی داشته این برخورد مودبانه و مدیر عامل برای آزادی اون ها مجبور به امضا شده
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    آذربایجان زنده باد
  • اورمو A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    92 14
    از متن نامه و نوع نگارش آن معلومه که نامه قلابی هست به یه بچه هم نشون بدن میفهمه دروغه خبر آنلاین نفهمیده اینو ؟؟؟ جای تعجب داره :
  • امیر IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    33 3
    سند؟؟ صورتجلسه؟؟ از خبرآنلاین واقعا بعید بود به چنین سند محکمی استناد کنه یعنی توی اون همه دفتر و دستک یه کاغذ سربرگ دار از نیروی انتظامی یا فدراسیون یا حتی سالن برگزاری وجود نداشت که روی یک تکه کاغذ بریده چنین صورتجلسه ای تنظیم بشه؟؟؟ اون هم با این جمله بندی و نگارش. یعنی واقعا دست مریزاد به فدراسیون والیبال که برای نجات خودش به چنین کارهای سخیفی تن داده؟؟
  • وطن فروش US ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    33 80
    مرگ بر پانترک وطن فروش ....
    • علی A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
      21 1
      وطن فروش خودتی که همه رو به چشم وطن فروش میبنی زنده باد ایران زنده باد آذری های با غیرت مرگ بر وطن فروش.
  • فرهاد IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    43 2
    اینکه چی شده که خبرآنلاین انقد به رازگشایی علاقمند شده مهم نیس اینکه در سندیت این نامه‌ی سرشار از اشتباه و بدون آرم و مهر شک هست هم مهم نیس اینکه جناب داورزنی بعد از بازی پیامکی به آقای یوسفی زدند و از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با مهمانانشون عذرخواهی کرده هم مهم نیس به قول خودتون بی‌شک آقای داورزنی دلیلی برای ارسال آن پیامک داشته‌اند چیزی که مهمه اینه که هوادارای اورمیه‌ای کتک خوردن. اونهم در شرایطی که میهمان شما بودند اینکه عرض می کنم شما، بخاطر اینه که سنگ پیکان و نیروی انتظامی و فدراسیون رو به سینه می‌زنید... فکر کنم بهتر باشه اجازه بدیم افرادی که صلاحیت این کار رو دارن، بهش رسیدگی کنن و اگر هم صورتجلسه‌ای وجود داره، اونها بررسیش کنن
  • mani US ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    47 3
    واقعا واسه خبر آنلاين متاسفم واسه انتشار اين اخبار كذب. هر كسي ميتونه يه همچي چيزي بنويسه اعتبار خبرگزاري تون و با اين چرت و پرتا از بين نبرين
  • علی A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    28 5
    واقعا متاسفم که همچین چرندیات بی پایه و اساس رو تو سایتتون میذارین و با کمال بی شرمی نامه جعل شده رو پیوست میکنین . این همه از جوونا رو بدون هیچ دلیلی کتک زدن که بعدش منجر به عصبانیت بقیه و ریختن توی زمین بازی و بهم زدن مراسم شد . شما هم فقط قسمتی که به نفعتونه رو میگین ایشالاه حقمون رو میگیریم
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    26 2
    ممكن براي آزدي دو تماشاگر تن به اين درخواست نيروي انتظامي داده باشه
  • سینا افشاریان A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    30 3
    با توجه به بازداشت شدن بدون دلیل تعدادی تماشاگر و احتمال نگه داری آنان تا پایان تعطیلات نوروزی و همچنین اجبار به امضا برای آزادی آنها و وجود فیلم ها و شواهد کاملا مبرهن بهتره به قضیه بدون طرفدرای نگاه کنین حتی اگه نامه کاملا راست باشه بالاجبار امضا شده و این امضا چیزی از اتفاقات فینال کم نمی کنه
  • فرهاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    24 3
    اتفاقا اینم که کامنت من رو منتشر نمی‌کنید، بازم مهم نیس چون من جوابمو با همین کارتون گرفتم