مدیر تیم های ملی کشتی آزاد می گوید:«هر کشتی گیری که در مسابقات انتخابی شرکت نکند باید قید حضور در تیم ملی را بزند.»

مهدی شیروانی- خبرگزاری خبرآنلاین؛در آغاز سال جدید علیرضا رضایی، نایب قهرمان سنگین وزن المپیک و نفر سوم جهان به عنوان مدیر تیمهای ملی کشتی آزاد و سخنگوی فدراسیون کشتی روزهای پرکار و شلوغی دارد. با پایان آخرین جلسه تمرینی آزادکاران در خانه کشتی تهران و قبل از اعزام تیم ملی بزرگسالان به آمریکا، گپ و گفتی داشتیم با مدیر تیمهای ملی کشتی آزاد که علیرضا رضایی به ما گفت:

* الحمدالله همه چیز به خوبی پیش می رود و جای نگرانی نیست. ازمدتها قبل برای این مسابقات برنامه ریزی های تمرینی را انجام داده و به اجرا گذاشته ایم. همه بچه ها با جان و دل تمرین کردند و کادر فنی هم در حد توان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و خیلی امیدواریم که انشاءالله با موفقیت در جام جهانی، شادی هموطنان را فراهم کنیم.

* بدون شک امسال میزبان با تمام توان و توسل به همه ترفندهای ممکن و بیشتر از سال گذشته تلاش می کند تا مانع تکرار قهرمانی ملی پوشان کشورمان شود. 

* به رغم مصدومیت بعضی ملی پوشان مثل رضا یزدانی، مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی و ..... جای نگرانی نیست و انشاءالله آنجا کشتی می گیرند. البته با توجه به شرایط تیمهای حریف و نفرات خودمان، کادر فنی آنجا تصمیم می گیرد کدام نفرات مقابل کدام یک از حریفان کشتی بگیرند.

* بلاروس، ترکیه و آذربایجان حریفان کشتی آزاد ایران در مرحله مقدماتی گروه B با اکثر نفرات ملی پوش خودشان در جام جهانی کشتی می گیرند. با شرایطی که حریفان مرحله مقدماتی ما دارند، ابتدا باید به فکر صعود از مرحله مقدماتی باشیم.

* به رغم حضور گروهی از نامداران جهان در ترکیب حریفان مرحله مقدماتی، کار خیلی سختی در پیش داریم ولی مطمئن باشید که بچه ها با تمام وجود به مصاف مدعیان و عنوان داران دنیا می روند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، انشاءالله با غلبه بر هر سه تیم گروه B به فینال می رسیم.

* باتوجه به این که روسها بدون اکثر ملی پوش های خودشان در گروه A کشتی می گیرند، احتمال دارد آمریکا هم بتواند از این گروه به دیدار پایانی برسد. در این صورت سعی می کنیم مقابل میزبان در فینال با تمام وجود بجنگیم تا بار دیگر در آمریکا بر سکوی قهرمانی بایستیم.

* همه چیز تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عملکرد و نتایج ملی پوشان اعزامی به جام جهانی بستگی دارد. به همین دلیل ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی 2015 - قطر را بعد از جام جهانی آمریکا و باتوجه عملکرد مسافران لس آنجلس و نفرات برتر مسابقات جام تختی معرفی می کنیم. 

* همه نفرات دارای مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی باید کشتی بگیرند. هر کشتی گیری که در این مسابقات کشتی نگیرد شانس حضور در تیم ملی را از دست می دهد و باید قید عضویت در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2015 را بزند.

* بلافاصله بعد جام جهانی برمی گردیم و اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی قطر را شروع می کنیم.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =