روایت مطهری از گزارش ظریف در صحن غیرعلنی مجلس: اکثریت موافق سخنان ظریف هستند

ایرنا نوشت:

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جلسه غیرعلنی امروز بسیاری از ابهامات نمایندگان درمورد نشست لوزان سوئیس برطرف شد، گفت: این جلسه در جهت گیری مجلس در مورد مذاکرات موثر خواهد بود.

مطهری جلسه غیرعلنی امروز مجلس با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و اعضای تیم هسته ای را جلسه خوبی ارزیابی کرد و گفت: اطلاعات جدیدی در این جلسه به ما داده شد.

او با تاکید بر این که ما در این جلسه اطلاعات فنی جدیدی کسب کردیم، گفت: فکر می کنم بسیاری از ابهامات نمایندگان در این جلسه برطرف شده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: فضای مجلس و اکثریت نمایندگان ، موافق صحبت های تیم مذاکره کننده هسته ای بود.

مطهری درمورد نمایندگانی که مخالف صحبت های ظریف بودند، گفت: این موضوع از دو حال خارج نیست یا این افراد فکر می کنند ما واقعا به دنبال تولید بمب اتمی بودیم و هستیم و بنابراین در مذاکرات شکست خوردیم، یا این که اینها یک نگاه سیاسی به مساله دارند و حب و بغض های سیاسی در قضاوت آنها تاثیر می گذارد.

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس به مدت دو ساعت برای نمایندگان در مورد نتیجه نشست سوییس توضیحاتی دادند، این در حالی است که محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در جلسه روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوال های نمایندگان پاسخ داد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =