عقاب آسیا می گوید:«بعید می دانم که مردم به خاطر انتقادهایم از کروش از من ناراحت شوند.»

حبیب افتخاری:احمدرضا عابدزاده به یکی از مخالفان بزرگ کارلوس کروش تبدیل شده است و تأکید می‌کند این مربی یک سخنور حرفه‌ای است و می‌تواند با قراردادن کلمات تأثیرگذار کنار هم بسیاری از مردم را با خود همسو کند!

صبح ديروز رفته بودي فدراسيون، دليلش چه بود؟
رفتم پاسپورت پسرم امير را بگيرم.

مگر خودشان پاسپورت را به بازيكنان پس نمي‌دهند؟
مارگزيده از ريسمان سياه و سفيد مي‌ترسد (خنده) نگران بودم پاسپورت گم شود.

شنيديم سراغ عليرضا اسدي دبير جديد فدراسيون را گرفته‌اي؟
دم در شنيدم دكتر اسدي شده دبير فدراسيون و همان جا گفتم اين آدم مي‌تواند فدراسيون را درست كند.

اين قدر قبولش داري؟
از 30 سال قبل او را مي‌شناسم. زمان شادروان دهداري به تيم ملي دعوت شد و حدود 3 ماه هم‌اتاقي‌ام بود. پزشك است، پزشك درست و حسابي نه از اين دكتر قلابي‌ها و جعلي‌هاي تابلو! از همان موقع كه بازيكن تيم ملي بود، بچه‌ها مي‌گفتند عليرضا آدم حسابي است اهل شوخي، دروغ و زير و رو كشيدن هم نبود.

اما در حال حاضر مخالفان زيادي دارد.
به چه علت؟

جدال با كارلوس كروش...
با كروش شراكت نداشته كه بخواهد به هم بخورد. من هم مخالف كروش هستم آيا با او مشكلي دارم يا حقم را پايمال كرده است؟ معتقدم كروش پول بيت‌المال را گرفته و كاري انجام نداده. از همه طلبكار است و بدتر اينكه خودش را بالاتر از ديگران مي‌داند.

چطور به اين نتيجه رسيده‌اي؟
آدمي كه فقط امر و نهي مي‌كند، نظرات خودش را درست مي‌داند و مدام حرف از خواستن و نخواستن مي‌زند، آدمي كه با اطلاع از موقعيت سست خود به مقامات تراز اول كشور تسليت مي‌گويد، دنبال زرنگ بازي است. قبلاً ميروسلاو بلاژويچ پرچم ما را تكان مي‌داد و مي‌گفت ايران را كشورش مي‌داند، خب الان هم كروش بلد است چگونه دل مردم را به دست بياورد در حالي كه اولويتش پول است. بابت پولي كه مي‌گيرد، وقت و انرژي نمي‌گذارد. سالي 3 ماه هم در ايران نيست. 9 ماه را به بهانه‌هاي مختلف از فدراسيون پول مي‌گيرد و جهانگردي مي‌كند. تعيين مي‌كند ليگ 16 تيمي و جام حذفي لغو شود. تكليف مي‌كند اردوي تيم ملي در پرتغال و آفريقاي جنوبي برگزار شود بعد هم مي‌بينيم اقوامش به استقبالش مي‌روند. چرا بايد اردوي آماده‌سازي تيم ملي در اين 2 كشور برگزار شود كه كارلوس دوست و فاميل دارد؟

مردم بابت اين انتقادات از تو دلخور مي‌شوند.


بعيد مي‌دانم مردم از دست من ناراحت شوند. من عابدزاده‌ام و سال‌ها براي اين مردم زحمت كشيدم و اگر من درباره تيم ملي صحبت نكنم چه كسي صحبت كند؟ البته شايد هم برخي خيلي ناراحت شوند چون از كروش براي خودشان يك آدم فرازميني ساخته‌اند ولي مي‌دانند من احمدرضا عابدزاده هميشه جانم را هم براي موفقيت تيم ملي ايران و خوشحال شدن مردم گذاشته‌ام. آيا يك خارجي حاضر است يك ماه حقوقش را ببخشد ولي من افتخار مي‌كنم 2 زانويم را براي تيم ملي گذاشته‌ام و هنوز هم با درد رويش حركت مي‌كنم. مردم مي‌دانند من الان شرايط سرمربيگري تيم ملي ندارم كه چشمم دنبال جاي كروش باشد، با خودش هم كوچكترين خصومتي ندارم از اينكه مي‌بينم با سياه‌بازي هم بيشترين پول را گرفته هم فوتبال ما را رنج مي‌دهد، صدايم درآمده است من براي كار به آمريكا مي‌روم كه درآمد بيشتري دارد و همه قربان صدقه‌ام مي‌روند، درست مثل كروش كه بيشترين پول را از ايران درمي‌آورد و خيلي‌ها قربان صدقه‌اش مي‌رود اما يك تفاوت با هم داريم من در آمريكا از صبح تا شب با عشق به كار فوتبال مي‌پردازم و جناب كروش چند روز قبل از بازي مي‌آيد، چند حرف قلمبه مي‌زند و بعد از بازي مي‌رود اگر ناكام بماند مي‌گويد بدون تخم‌مرغ چگونه املت درست كنم و اگر برنده شود مي‌گويد بهترين برنامه‌ها را داشتيم.

زماني كه مسابقه نيست هم چند ضرب‌المثل ديگر از شير و آهو تحويل رسانه‌‌ها مي‌دهد! امروزه به خاطر سخنوري اين آدم خيلي‌ها در فوتبال ايران مقابل هم قرار گرفته‌اند. كروش بين مردم فوتبالدوست ايران تخم دشمني و تفرقه كاشته و خيلي‌ها را به جان هم انداخته است. خيلي‌ها با كلمات ركيك در حمايت از اين سخنور به ديگران حمله‌ور شده‌اند. دستاورد اين آدم براي فوتبال ايران دشمني بود و عناد... تا كي به خاطر يك چشم‌آبي مي‌خواهيم به يكديگر حمله كنيم اين مسائل قلب مرا به رنج آورده است. شايد خيلي از مردم متوجه اين حرف نشوند اما مي‌خواهم از قول من به كروش بگوييد در خلوت خودت پيش وجدانت چه احساسي داري وقتي مي‌بيني هزاران هموطن و آدم معصوم به خاطر زبان‌بازي و سياه‌بازي تو اين چنين به جان يكديگر افتاده‌اند و به همديگر بي‌احترامي مي‌كنند. تو ورزش صلح و دوستي را به ورزش جنگ و دشمني تبديل كرده‌اي. آيا اين حرف من اشتباه است كه سر كروش دعوا راه افتاده؟

البته اين دعوا بيشتر بر سر پيشرفت فوتبال است تا يك فرد!
مسبب اين اتفاقات كيست؟ كروش خواسته يا ناخواسته جو ورزش ايران را ملتهب كرده است به ده‌ها نفر انواع حرف‌ها را زده و تا يك نفر شهامت پيدا كرده و به او گفته از نتايج كسب شده راضي نيستيم، طوري شلوغ‌بازي راه انداخته كه انگار قتل صورت گرفته است. اسدي بازيكن تيم ملي بوده و دكتر است و بنده با او فاميل نيستم. نيازي هم به ايشان نداشته و ندارم و به لطف پروردگار در اين فوتبال عابدزاده هستم و با تكيه بر جايگاه خودم صادقانه به مردم ايران مي‌گويم به خاطر كروش به يكديگر بي‌احترامي نكنيد. او روزي 20 ميليون تومان دارد پول مي‌گيرد. اين پول‌ها از هزينه ميليوني حضورش در تهران يا مسافرت‌هايش به خارج است كه به دوش بيت‌المال مانده است. اگر بابت پولي كه حتي در زمان مرخصي‌هايش مي‌گرفت كار مي‌كرد دلم نمي‌سوخت. با اين پول مربيان بسيار بهتر و شاخص‌تري را مي‌توان استخدام كرد. فدراسيون فوتبال بايد به مردم قول بدهد يك مربي خارجي تراز اول مي‌آورد و بعد كارلوس را مرخص كنند برود دنبال تيم جديد... او اگر نصف همين را در كشور ديگري مي‌گرفت پايش را تهران نمي‌گذاشت. گول خبرسازي رسانه‌ها را درباره پيشنهاداتش نخوريد. باور بفرماييد اين فرد لياقت اين مردم خونگرم و اين فوتبال را ندارد. كروش طوري اين فوتبال را به هم ريخته و مردم را به جان هم انداخته است كه چند سال طول مي‌كشد بتوان صلح برقرار كرد و مردم را آشتي داد.

دلت خيلي پر است...
چرا ناراحت نباشم وقتي مي‌بينم همه به جان هم افتاده‌اند. وقتي مي‌بينم يك چشم‌آبي چگونه آدم‌ها را با هم به جنگ واداشته است. او براي ماندن هر كاري مي‌كند، با نصف همين دستمزد هم مي‌ماند و جواب پس مي‌دهد ولي اين قدر مسئولان ورزش و فدراسيون به او امتياز دادند كه فكر مي‌كند بايد براي نفس كشيدن هم از او اجازه گرفت. حالا هم يكي مثل دكتر اسدي پيدا شده و از او توضيح خواسته، ابرو كج مي‌كند، ناز مي‌كند و تهديد مي‌كند. خودش مي‌داند اسدي راست گفته و از شنيدن حقيقت برافروخته شده است. خواهش مي‌كنم به خاطر اين موضوع مردم ايران، هموطنان عزيزم كه از صميم قلب دوست‌شان دارم به جان هم نيفتند. آقاي فردوسي‌‌پور هم خيالش راحت باشد. فلاني و بهماني سرمربي تيم ملي نخواهند شد. مربي بعدي خارجي و بهتر از كروش است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 35
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    حرف حساب
  • محمد IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    شیر مادرت حلالت، این فردوسی پور بلندگوی تبلیغاتی کیروشه
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    جانا سخن از دل ما می گویی
  • اتابك IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    هم به همين خيال باش كه مربي بعدي خارجي باشه...يا فركيه يا قلعه نويي...نتايج جفتشونم كه با تيم هاي ايراني داريم ميبينيم...
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    خودت آخر حاشیه هستی آقای عابد زاده تیم ملی رو بیخیال شو
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    او سخنور حرفه ایست شما چیه حرفه ای هستید؟ مربیان ایرانی اغلب اصراف کنندگان حرفه ای هستند.
  • نامدار IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آخه تو كي هستي كه بخواي كه راجع به كيروش كبير نظر بدي؟امثال تو،خداداد عزيزي،علي كريمي،درخشان،قلعه نويي،فكري،مايلي كهن،اسدي،گودرزي،رحمتي،خلعتبري و بقيه مخالفان اصلا تا حالا كجا بوديد؟شما اصلا ميدونيد فوتبال چيه؟اصلا فوتبال بازي كرديد؟فقط فردوسي پور و ما مردم عوام ميدونيم كدوم مربي بهتره.
  • مرتضی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    از عابدزاده بعید بود این حرف هارو بزنه
  • مهدي استقلال IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آقاي عابدزاده همه بخاطر پول كار ميكنن، شما خودتون بخاطر پول ومصدوميتتون كه هزينشو استقلال نداد تشريف نبرديد پرسپوليس؟ شما محترم و محبوب هستيد لطفا سنجيده سخن بگيد.
  • بدون نام ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    مرسى عقاب
  • مونا زمانی A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    فقط عقاب آسیا این سوال رو جواب بده اگه به خودش تهمت دلالی میزدن ساکت می موند؟ بدم میاد از آدمایی که تفکیک می کنن انسان ها رو از هم. خارجی یعنی چی؟ اون ازاین آدم های به ظاهر داخلی خیلی با تعصب تره.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    شما بهترین مربی کنونی دنیا رو هم بیار وقتی امکانات و نیاز های اولیه رو برآورده نکنی چطور میتونی به عملکردش نمره بدی؟ اگر اون موقع هم همین نتایج رو گرفت حرف شما درسته.اما الان نمیتونین بگین کاری نکرده.
  • بهروز RO ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    اگر جای کارلوس کیروش یه مربی بزرگ دیگه بیاد هیچکس مشکلی نداره. اما همه نگران این هستن که وقتی کیروش بره دوباره فوتبال دست قلعه نوعی ها و مایل کهن ها بیفته.
  • مسيح مسيح IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آقاي عابدزاده لطفا خودتونو كنترل كنيد، تحت تاثير ديگران قرار نگيريد و احساسي صحبت نكنيد برادر.
  • ایرانی A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    71 41
    آقای عابدزاده جزء محبوبترین فوتبالی های کشورمون هست و هنوزم دلاوریهاش در تیم ملی در ذهن همه ایرانیان هست. اما با نظر ایشون در مخالفت با آقای کیروش مخالفم چون ما اگه میخواستیم سرمربی تیم ملی عوض کنیم باید مثل ژاپن بلافاصله بعد از بازیهای استرالیا با یکی قرارداد می بستیم تا سر مربی جدید زمان کافی برای آشنایی با تیم و آماده کردنش برای بازیهای انتخابی جام جهانی داشته باشه نه الان که 2 ماه تا شروع بازیهای انتخابی جام جهانی مونده. هیچ مربی جدیدی تو این دو ماه نمی تونه تیم ملی رو سر و سامون بده. بهتر تا بعد از انتخابی جام جهانی با کیروش ادامه بدیم.
  • سارا A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    چشم آبی، جشم آبی یعنی چی آقای عابدزاده این حرفا های نژاد پرستانه را تمام کنید. آقا چرا مردم را ... فرض کردید یعنی مردم ما همه ... هستند و کیروش همه را گول زاده. آقا مردم از عملکردش راضی هستند.
  • بی نام AU ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    دمت گرم احمد آقا.حرف حساب زدی.امیدوارم مردم بفهمند
  • طرفدار کارلوس IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آقای عابدزاده شما هم مثل آقایان حاشیه ساز 90 درصد رای مثبت مردم به آقای کیروش را کنار گذاشتید فقط برای کوبیدن آقای عادل اظهار نظر میکنید اکثر همطنانمان چه در ایران جه در خارج از کشور فقط کارلوس کیروش را می خواهند بس.
  • علی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آقای عابدزاده میتونم بپرسم که چرا سرنخواستن شما تو باشگاهها دعواست؟ فکر نمی کنید سر همین یه سری خصوصیات اخلاقی خاص شماست؟ شما چند بار با کیروش صحبت کردید و حرفاشو شنیدید که اینطور دارید قضاوت می کنید؟
  • یاسر A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    47 84
    " ابرو كج مي‌كند، ناز مي‌كند و تهديد مي‌كند. خودش مي‌داند اسدي راست گفته و از شنيدن حقيقت برافروخته شده است" به دوستان توصیه میکنم بجای خوندن کامنت ها مصاحبه عابدزاده رو دوباره بخونن هروقت درست فهمیدن چی میگه بیان نظر بدن
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    49 91
    درود واقعاً‌ كه بدون هيچ گونه غرض ورزي حرف حق رو زده،آقاياني كه حمايت ميكنيد انصافاً كيروش تو طول سال چقدر وقت ميذاره براي تيم ملي و چند ماه تو ايرانه و چقدر پول ميگيره؟چقدر ليگ رو زير نظر داره و چقدر دلش به حال ما سوخته ؟يكي بايد به اينها حالي كنه كه انتقاد از كي روش به معني حمايت از قلعه نوعي و امثالهم نيست بابا بفهميد خواهشاً
  • فردین RO ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    7 11
    به نظرم حرفای عقاب اسیادرسته
  • من A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    9 5
    احمدرضا، از تو توقع نداشتم
  • مهدی A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    18 5
    اینقدر به خودت گفتن عقاب که خیال برت داشته.اگر به اصطلاح مدیران نتوانسته اند از توانایی های کیروش استفاده کنن مقصر کیروش نیست گرچه انظباط تیم کیروش رو با تیم جام جهانی فرانسه و تیم برانکو مقایسه کن.انشالله مربی بعددی میاد و همین شما میگی ایکاش کیروش مونده بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آقای عابدزاده من به شخصه عاشق شما هستم ولی این طرز صحبت از شما بسیار بعید بود
  • بی نام AU ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    آقای عابد زاده من یکی از مردمم و از حرفاتون ناراحت شدم
  • رضا A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    جناب عابد زاده شما ديشب حرفهاي نكونام را در حمايت از كيروش شنيديد يا نه؟ سابقه شما در تيم ملي و بازيهاي بين المللي بيشتر است يا نكونام؟ چطور است كه جواد نكونام و آندو با توجه به چهار سال همكاري و نزديكي مستمر با اين مربي از وي راضي هستند ولي شما كه هنوز چهار كلام با اين مربي صحبت نكرده ايد فقط بواسطه دوستي تان با دكتر اسدي و ديگر شنيده ها اينچنين در مقابل مربي تيم ملي گارد گرفته ايد؟ در آخر، بنظرم در شان شما نيست كه انسانها را به واسطه رنگ چشم و پوستشان تقسيم بندي كنيد. آيا شما دوست داريد كه در امريكا به شما لقب "مربي كله سياه" به معني مو مشكي اهل خاور ميانه بدهند؟
  • سعيد A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    58 85
    زنده باد عقاب
  • علی خوشی CA ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    55 82
    دمت.گرم عقاب...حرف دل ما رو زدی
  • ممد آقا A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    97 44
    اتفاقا هم ناراحت شدیم و هم شوکه شدیم آقای عابدزاده. از شما که در سطح اول فوتبال مملکت بودید چنین الفاظ وبرخورد غیرفنی بعیده ، پس کی خوبه؟ علی دایی که بدردنخوره و کی روش که چشم آبی و برانکو هم که بزدل و بیسواد بود. پس کی خوبه؟؟ حتما خودت...
  • آرمین IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    21 5
    آقای عابدزاده من یک دهه 50 هستم و همیشه برای من محترم هستید ولی تیم ملی با آقای کی روش وجه بین الملی پیدا کرد و تیمهایی مثل سوئد و شیلی حاضر شدند با ایران بازی کنند خواهشن حداقل به رزومه ایشان و افکار 80 درصد از مردم احترام بگذارید.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    12 3
    بازیکن بزرگ فقط علی دایی ، نکونام و امثال این بزرگان
    • بی نام RO ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
      3 11
      دایی رو با نکونام مقایسه نکن لطفا،نکونام همونیه که همه فوتبال مارو تحت فشار قرار داد یا پول یا حضور در لیگ جعلی امارات ،فراموش نکنیم
    • بی نام RO ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
      3 8
      دایی رو با نکونام مقایسه نکن لطفا،نکونام همونیه که همه فوتبال مارو تحت فشار قرار داد یا پول یا حضور در لیگ جعلی امارات ،فراموش نکنیم
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    9 2
    برو امریکا عشق و حالت بکن