پس از پایان مذاکرات هسته ای در لوزان منتقدان پوسترهایی طراحی شده که ماهیت ضد ظریف دارد و در اغلب آنها برخوردهایی تقریبا توهین آمیز با مذاکره کننده ارشد کشورمان صورت گرفته است.

محمد جواد ظريف در ادوار قبلي مذاکرات با پوسترهايي اين چنين در فضاي مجازي روبرو شده و با اندکي تخفيف در سطح شهر نيز با تابلوهايي مواجه شده بود که نيمي از صورت بريده شده او را مقابل يک فرد آمريکايي در حال مذاکره به شکلي خاص نشان مي داد.اینجا را ببینید.

وزیر امور خارجه و نماینده مردم مشهد در جلسه عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگیری لفظی داشتند. محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ساعتی قبل در جلسه عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافته است. جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت درخصوص موضوعات مورد بحث در این جلسه به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،گفت:آقای کریمی‌قدوسی بحث‌هایی را در رابطه با فوردو و نطنز داشتند.اینجا را ببینید.

جهش شدید قیمت ارزهای مختلف در چند سال اخیر اگرچه تا حدودی معلول تحریم‌های بانکی و نفتی بود ولی ریشه این جهش را باید در اصرار بر اجرای سیاست نادرست تثبیت نرخ ارز طی دو دهه گذشته جستجو کرد چنانکه با وجود ادامه تحریم‌ها، دیدیم که نرخ دلار در محدوده سه هزار تومان باقی ماند چرا که این قیمت در واقع ارزش نسبی واقعی دلار نسبت به ریال بود. به همین خاطر نیز نباید انتظار داشت پس از لغو تحریم‌ها هم دلار به حد هزار تومان باز گردد.اینجا را ببینید.

هواپیماهای اختصاصی و لوکس معمولا در مدل هایی مانند ایرباس A320 و یا بوئینگ ۷۳۷ عرضه می شوند اما اخیرا شرکت بوئینگ نسخه ای لوکس از بوئینگ ۷۴۷-۸ را ارایه کرده که تصاویر داخل آن بیش از آنکه یادآور داخل یک هواپیما باشد، به یک خانه شباهت دارد.اینجا را ببینید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو سکینه ضیائی همسر مرحوم آیت‌الله حاج سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند.اینجا را ببینید.

یکی از سران جنبش انصارالله یمن تهدید کرد این جنبش با موشک های روسی تاسیسات نفتی و ناوگان دریایی مصر را هدف قرار خواهد داد.اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407488