ایسنا نوشت:

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 و تفاهم طرفین بر سر موضوعات مطرح شده، اظهار کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری بودیم.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی پس از ورود به تهران در بازگشت از مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در لوزان، در پاویون دولت فرودگاه مهرآباد، خاطرنشان کرد: گروه مذاکره کننده توانست با حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های رئیس جمهور و پشتیبانی‌های ملت بزرگوار با اتکا به خدا و برخورداری از این پشتیبانی‌ها توانست با قدرت و عزت و سرافرازی و سربلندی دستاوردی چشمگیر به دست آورد.

وی با اشاره به تلاش‌های محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در طول مذاکرات، خاطرنشان کرد: این یک تقدیر الهی بود که در چنین فرصتی، چنین شخصیتی در رأس دستگاه دیپلماسی کشور باشد و با همت خود و استفاده از تجارب گذشته به زیبایی ملت را از گردنه‌های موجود عبور دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این‌که یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری بودیم، خاطرنشان کرد: ما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی یک بار دیگر شاهد طلوع خورشید علم و فناوری در چالش‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران هستیم. ما می‌رویم و بر سکوی پرش قرار گرفته‌ایم؛ چه در تعاملات بین‌المللی و چه در ارتباط با مسائل تکنولوژی، فناوری، تجارت و اقتصاد.

صالحی اظهار کرد: تمام این دستاوردها محصول مقاومت‌ها، استقامت‌ها، رشادت‌ها و خون شهدای بزرگوار ما است که ما امروز در مقابل قدرت‌های جهانی سربلند حاضر شده‌ایم.

وی در پایان با تأکید بر این‌که آینده را بسیار روشن و تابناک می‌بینیم، به تلاش و فعالیت اصحاب رسانه‌ در جریان مذاکرات هسته‌ای اشاره و از آنها تشکر کرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كامل زاده ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    228 1
    درود بر شرف پاك شما وجناب ظريف و هزاران خسته نباشيد بر كليه همراهان زحمت كش شما
  • مجتبا IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    186 1
    زنده باد ظريفِ شريف و صالحى صالح. زنده باد تمام مردان و زنانى كه براى اعتلاى نام ايران عزيز و مَردم ما مى جنگند و كوتاه نميان
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    286 1
    جناب آقای صالحی شما که در کابینه احمدی نژاد هم بودید این حرفها را به دلواپسان بگویید شاید از زبان شما بشوند و قبول کنند.
  • ناشناس A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    68 2
    متاسفانه در زمان اقای احمدی نژاد ٬ ایشان هم وزیر بودند هم ریس جمهور لذا از مردم ایران خواهشمندم در انتخاب ریس جمهور با فکر عمل گردد
  • قاسم A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    97 1
    دکتر صالحی عزیز،قطعا مطمئن باشید هر جا کشور زمام امور را دست افراد شایسته بسپارد نتیجه‌اش سربلندی برای جامعه هست.8 سال قبل که مملکت دست افراد نالاق بود دیدید که چی شد.مردم به شما و دکتر ظریف و تیمش افتخار میکنند
  • علي ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    4 1
    باتشكرازدكترظريف وكليه همكاران الخصوص دكترصالحي،اگردرمذاكرات نقصي بوددكترصالحي وزيردوران آقاي احمدي نژاداينگونه سخن نميگفت حضوردكترظريف درراس دستگاه دپيلماسي تقديرالهي بوديعني دكترظريف كم كاري نكرده ومقابل زيادخواري طرف مقابل ايستاده وپيروزشده