شروری که ۱۰ سال است کارش را شروع کرده، برای سیزدهمین بار دستگیر شد

مهر نوشت:

فرمانده انتظامی آمل گفت: شرور باسابقه و بنام آملی برای سیزدهمین بار به دام پلیس افتاد.

سرهنگ ولی الله گنجیان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی در خصوص دستگیری شرور سابقه دار این شهرستان، با بیان اینكه این شرور آملی تنها ۲۶سال سن دارد، افزود: « س. ش» بعلت تیر اندازی مقابل اداره زندان این شهرستان تحت تعقیب پلیس انتظامی شهرستان آمل بود كه در شب گذشته طی عملیاتی دستگیر شد.

وی تصریح كرد:س. ش متولد یكی از روستا های بخش امام زاده عبدالله شهرستان آمل است و اولین تحركات خود را در آبان ماه ۸۴ آغاز كرد و در اسفند ۸۵، اردیبهشت ۸۷، مهر۸۷، شهریور۸۸ و آخرین تحركات این شرور در ۲۲ آذر ماه ۹۳ رخ داد كه در مقابل زندان شهرستان آمل اقدام به تیراندازی كرده بود.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم به ماموریت صورت گرفته برای دستگیری این شرور اشاره كرد و گفت: شب گذشته طی ماموریتی از سوی ماموران نیروی انتظامی شهرستان آمل این شرور در شهرستان ساری دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان كرد: در زمان دستگیری س. ش تعداد ۲۰ شرور كه از دوستان وی بودند نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینكه س. ش برای سیزدهمین بار به دام پلیس انتظامی شهرستان آمل افتاد، افزود: به تمامی ارازل اوباش شهرستان های همجوار هشدار می دهیم كه برای ایجاد شرارت وارد شهرستان آمل نشوند.

گنجیان مقدم به تمهیدات نیروی انتظامی شهرستان آمل اشاره وعنوان كرد:در ایام نوروز نیروی انتظامی و راهور پای كار هستند و برای ایجاد نظم وانضباط شبانه روزی تلاش می كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد:در ایام نوروز در بحث سرقت نسبت به سال های گذشته كاهش داشتیم و سرقت داخل خودرو هم با كاهش مواجه بوده ایم.

وی با تاكید براینكه در كشف انواع سرقت ۷۵ درصد افزایش داشته ایم، افزود:نسبت به سال گذشته در ایام نوروز ۴۸ درصد افزایش دستگیری را درسطح شهرستان داشتیم.

گنجیان مقدم از دستگیری باند سرقت منازل خبرداد و گفت:یك باند سرقت منازل را دستگیر كردیم كه به۱۲فقره سرقت اقرار كرده اند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    41 0
    «برای سیزدهمین بار به دام افتاد»؟ این چه دامیه که 12 بار طرف ازش فرار کرده، نکنه سوراخه؟
  • م A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    42 1
    با سلام بنده آملی هستم می خواستم بگم نه تنها اهالی شهر من بلکه بیشتر مردم استان مازندران س.ش رو میشناسند و از شرارت های این آقا و دوستان و اقوام ایشون با خبر هستند ایشون همینطور که اشاره شد ۱۳ مرتبه دستگیر شدند سوال من اینه که آیا برخورد کافی رو با ایشون در ۱۲ بار قبلی داشته؟ نمی دونم دلیل این که برخرود قاطعی با ایشون و امثالهم در استان ما نمیشه چیه؟ برخورد کاملا مهربانانه در این چند سال با ایشون باعث شده همشهری های عزیزم از قانون کاملا دلسرد شده و حتی متاسفانه قانون رو حامی همچین افرادی بدونند که در واقع اینطور نیست ولی . . . و با تاسف بیشتر برای اینکه این برخورد باعش شده که طیف دیگه ایی هم رو به اوباش گری بیارند که اصلا خوب نیست
  • م A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    23 0
    به هر حال امیدوارم یک برخورد قاطع ۰ مردم رو بار دیگه به قانون دلگرم کنه و خواهش من از دوستان خبر آنلاین اینه که هر دو نظر اینجانب رو ثبت کنند تا صدای ما از طریق شما به گوش مسوولین برسه با تشکر از شما
  • بی نام A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    12 0
    اینطور اراذل فقط با اعدام شرشون کم میشه وگرنه تا عمر دارند به مردم و جامعه آسیب میرسونند
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    12 2
    تبعيد كنه پليس به مناطق دور دست ،مثل چاه بهار يا چا بهار،يا مرز افغان تو نقطه صفر،يا تو كوير مثل جندق،خور،بيابانك