۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

پیام صادقیان پس از موافقت حمید درخشان و کسب اجازه از سرمربی و سرپرست پرسپولیس در تمرین سرخپوشان شرکت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیام صادقیان در پی اتفاقات تمرین روز شنبه از سوی سرمربی پرسپولیس اجازه حضور در تمرینات را نداشت و به همین دلیل و با تاکید محمد حسین نژاد فلاح جلسه‌ای در باشگاه با حضور محمود خوردبین، پیام صادقیان و حسین خبیری مدیر رسانه‌ای و مسوولان باشگاه برگزار شد.
در این نشست صادقیان همانطور که پس از تمرین روز شنبه در گفتگو با روابط عمومی باشگاه اعلام کرده بود، قصد بی‌احترامی به کادر فنی و سرپیچی از دستورات آنها را نداشته، در جلسه با خوردبین و مسوولان باشگاه نیز بر این موضوع تاکید کرد و محمود خوردبین نیز موضوعات مورد بحث در جلسه را به نژاد فلاح و درخشان گزارش داد.
در پی این اتفاقات جلسه‌ای عصر امروز و قبل از شروع تمرین در درفشی‌فر و اتاق مربیان برگزار شد. در این جلسه محمود خوردبین، حمید درخشان و دستارانش حضور یافتند و صادقیان درباره اتفاقات تمرین روز شنبه توضیح داده و تاکید کرد؛ همانطور که در بازی‌های اخیر هرگز نسبت به نیمکت نشینی ابراز نارضایتی نکرده و موفقیت تیم برایش مهم بوده در آن تمرین نیز به هیچ عنوان قصد سرپیچی از دستورات فنی مربیان را نداشته و ناخداگاه و طبق عادت، بیشتر از دو ضرب به توپ ضربه زده و پا به توپ شده است.
صادقیان پس از مطرح کردن این موضوع به درخشان گفت: در فوتبال یاد گرفته‌ام به مربیان و بزرگترهایم احترام بگذارم و اگر اجازه دهید می‌خواهم در کنار سایر بازیکنان به تمرین بپردازم و در این مقطع حساس در صورت صلاحدید شما به تیم کمک کنم.
درخشان نیز درباره اتفاقات روز شنبه موضوعاتی را با صادقیان در میان گذاشت و بر مسائل انضباطی تاکید کرد.
درخشان به صادقیان گفت: شما یکی از بازیکنان تکنیکی و فنی فوتبال کشورمان هستی و برای ما موفقیت تیم مهم است. همانطور که خودت در قبال بازی نکردن فیکس در هفته‌های گذشته نگاه حرفه‌ای داشتی و موفقیت تیم برای شما مهم بود، من هم شاگردانم را دوست دارم و تلاش می‌کنم آنها موفق باشند و موفقیت شاگردانم منجر به موفقیت تیم و سربلندی فوتبال کشورمان خواهد شد و امیدوارم که بتوانی در آینده برای تیم مفید بوده و در کسب نتایج خوب به تیم کمک کنید.
صادقیان پس از گفتگو با خوردبین و درخشان و موافقت سرمربی پرسپولیس در جمع سرخپوشان حضور یافت و پس از دو روز غیبت به تمرینات پرسپولیس بازگشت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =