الیکا عبدالرزاقی: احساس می‌کنم آدم‌ها حال و هوای همیشگی عید را ندارند/ چشم و هم چشمی نکنیم

مهر نوشت:

الیکا عبدالرزاقی امیدوار است طراوت عید لابلای گرفتاری‌ها و چشم و هم چشمی‌ها از بین نرود و همه به طبیعت نیز احترام بگذارند.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فرا رسیدن سال جدید و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز اظهار کرد: این مدت هر جایی که می‌روم احساس می‌کنم آدم‌ها حال و هوای همیشگی‌شان برای عید را ندارند و همه عصبانی هستند. انگار بیشتر درگیر دغدغه‌ها و حاشیه‌های عید شده‌اند. اما همیشه و هرسال عید برای من بوی تازگی و خوشی دارد و برایم جذاب است طراوت را در خودم حفظ کنم.

وی به عنوان پیشنهاد نوروزی به مردم گفت: به عنوان عضو کوچک جامعه از همه می‌خواهم نگذارند طراوت عید از بین برود آن هم به خاطر موضوعاتی چون گرفتاری‌ها، هزینه‌ها و... بلکه بیایند و از حواشی این مناسبت کم کنند، از نگرانی‌هایی شبیه اینکه باید حتما مسافرت برویم...

بازیگر سریال «ویلای من» یادآور شد: اگر از چشم و هم چشمی‌ها کم شود عید می‌تواند به همه خوش بگذرد. ممکن است کسی که این گفتگو را می‌خواند با خودش بگوید بازیگرها که پولدار هستند و حتما من قرار است مسافرت خارج از کشور بروم اما من هر سال عید تهران می‌مانم و برنامه شلوغ و پیچیده‌ای ندارم.

عبدالرزاقی تأکید کرد: من حتما در این ایام صله رحم را به جا می‌آورم و به دیدن اقوام می‌روم. خانواده درجه یکم که تهران هستند اما برای دیدن باقی فامیل یکی دو روز هم شمال می‌روم.

همسر امین زندگانی ابراز امیدواری کرد: کاش وقتی از جاده چالوس می‌گذریم، احساس نکنیم به طبیعت بی احترامی می‌شود. خیلی وقت‌ها در تلویزیون برای این موضوع فرهنگسازی می‌شود و در برنامه‌ها فعالان محیط زیست را نشان می‌دهند که کیسه زباله به دست، طبیعت را پاک می‌کنند اما انگار این‌ها بی فایده است و وقتی از جاده‌های سبز رد می‌شویم، باز همان آش و همان کاسه است.

وی در پایان گفت: امیدوارم به آنچه داریم، احترام بگذاریم و نگذاریم کسانی مثل من که تهران می‌مانند اگر برای تفریح تا همان جاده چالوس هم که رفتند، فرصت تماشای زیبایی‌ها را از دست بدهند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =