خداداد عزیزی نکات جالبی درباره رفتن کارلوس کروش دارد. او می گوید اگر بعد از این مربی دوباره می خواهند مربی خارجی بیاورند بهتر است خود او بماند!

ورزش 3 نوشت: خداداد عزیزی  گفت: هنوز انتقادهایی که در این چند ساله به عملکرد کی روش دارم به قوت خودش باقی است یعنی معتقدم که سرمربی تیم ملی با آن کارنامه قابل قبولی که دارد نتوانست در تیم ملی ایران تحولی را بوجود آورد.اما معتقدم که اگر مربی خارجی دیگری را جایگزین کی روش کنیم بهتر است کی روش در سمت خودش باقی بماند.

عملکرد یک تیم با یک بازی سنجیده نمی شود
آن مساله ای که من یا خیلی از افراد نسبت به عملکرد کی روش مطرح می کنیم و به آن اعتقاد داریم وبا یک برد مقابل شیلی تغییر نمی کند. مساله من بازی استرالیا و آلمان را دیدم که بازی تا دقایق 80به سود استرالیا بود ضمن اینکه آلمان هم با تیم کاملش در این دیدار حضور پیدا کرده بود. حالا این درست نیست که بخواهیم بگوییم چون آلمان قهرمان جام جهانی است الان استرالیا کار خیلی خاصی انجام داده است. منظورم این است که ایران هم مقابل آرژانتین خوب بازی کرد اما در نهایت ما نه توانستیم از گروه مان صعود کنیم و نه در جام ملت ها نتیجه گرفتیم عملکرد یک تیم در بلند مدت اندازه گیری می شود نه با یک بازی.

انتقاد من به کی روش صرفا فنی است
حرفی که من می زنم این است که آقای کی روش توقعات من را برآورده نکرده. بخواهم ریزتر توضیح بدهم او هیچ تحولی در تیم ملی ایجاد نکرد که بخواهد شکل فوتبال ما را عوض کند یا نسل فوتبال ما را تغییر دهد.خیلی از کسانی به کار کی روش انتقاد می کنند دلایل فنی ندارند مثلا با کار دایی، قلعه نویی یا درخشان مشکل دارند یعنی در خلوت می گویند اگر کی روش نباشد قلعه نویی ، دایی یا درخشان می آیند اما بحث من صرفا فنی است.

با رفتن کی روش هیچ اتفاق خاصی نمی افتد
اگر بخواهیم فنی به کار کی روش نگاه کنیم او مربی بزرگی است و هیچ شکی در این مساله وجود ندارد اما ما نتوانستیم تعامل لازم را با او داشته باشیم. از باب نتیجه عملکرد برانکو بهتر از او بود و من فکر نمی کنم که اگر قرار باشد کی روش از این فوتبال برود اتفاق خیلی بدی برای ما بیافتد همانطور که روزی بلازویچ، برانکو و ایویچ از فوتبال ما رفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد و فوتبال ما به کار خودش ادامه داد.

کی روش برود دوباره پای دلال ها باز می شود
من فکر نمی کنم کی روش از فوتبال ایران برود چون در اینصورت باید پولش را ببخشد او کجا برود که همچین پولی بگیرد.ضمن اینکه اگر قرار است او برود و دوباره بخواهیم مربی خارجی دیگری بیاوریم بهتر است آقای کی روش بماند چون با رفتن او دوباره پای دلال ها باز می شود ضمن اینکه آقای کی روش را در این 4 سال خط دفاعی تیم ملی را بهبود بخشیده شاید در 4 سال آینده هم بتواند به خط حمله تیم سروسامانی بدهد.

بازی های امید از بزرگسالان مهم تر است


از نتیجه گیری تیم ملی امید خوشحالم بیشتر از حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی امید خوشحالم چون فدراسیون توانست جلوی نظر کی روش بایستد چون بازی های تیم ملی امید الان خیلی از مهم تر از بازی های دوستانه تیم ملی بزرگسالان است. امیدوارم بعد از سال های طولانی بتواند به رقابت های المپیک راه پیدا کند همینطور برای دوست و همبازی خودم که در این تیم است آرزوی موفقیت دارم. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    چرا خداداد انتقاد میکنه از کیروش؟ مگه نیکی کریمی که بهترین قوتبالیست دو دهه اخیر بوده از کیروش حمایت نکرد؟
    • بی نام IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
      69 15
      الان مثلا تیکه انداختی؟ برو عامو. خداداد خیلی مرده یه تیم از لیگ دسته یک بیاره لیگ برتر و یک فصل هم تیمش رو تو لیگ برتر نگه داره بعد بیاد راجع به مربی تیم ملی نظر بده.
    • ایرانی A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
      16 2
      هر وقت حرف خداداد میشه یاد کارتون سنجاب بنر نیوفتم که توش یکی بود که فقط ساز مخالف میزد. ایشون با اینهمه تجربه رد فوتبال ارپا چرا چایی در فوتبال ما ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    اولآ دلت خوش که این تیم میره المپیک . البته از کارشناس و مربی بادانشی مثل شما که توی یه سال دو تا تیمو انداختی لیگ یک این کارشناسی های دقیق و نظرات کاملآ فنی قابل قبوله . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • رضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    یعنی اسم شما کارشناسه آقای عزیزی؟ واقعا عقل شما اینقدره؟ شما هیچ می دونین برکنار ایووچ چه ضربه ای به فوتبال ایران زد؟ بعد از 98 چه بلایی سر فوتبال آمد؟ در جام ملت های لبنان چه اتفاقی برای ما افتاد؟ با رفتن برانکو چطور؟ قلعه نویی، دایی و قطبی چه نتایجی با تیم ملی گرفتن؟ شما ظاهرا زیاد این چیزارو نمی فهمی. نمی دونی چنین تصمیم هایی چه ضرباتی به فوتبال یک کشور می زنه. اگه کروش بره و یک مربی سطح پائین تر از اون جایگزینش شه می دونی فوتبال ایران چند سال عقب می افته؟ تو خواب هم دیگه نمی تونیم شیلی رو ببریم. فکر نکن بردن شیلی کار آسونی بود. همین قلعه نویی به تیم مکزیک که از شیلی ضعیف تر چطوری باخت؟
    • خداداد عزیزی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
      21 64
      واقعا ببخشید حق با شماست،من اصلا از فوتبال چی میدونم؟تا بزرگانی مث شما هستند ما چکاره ایم که بخوایم نظر بدیم؟شما درست میفرمائید استاد.
  • حسین A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    شرمنده آقای عزیزی بروبلایی که سرابومسلم آوردی هیچ گاه ازیادمان نمی رودبارفتن بلاژویج وامثال آن هیچ اتفاقی نیافتادفقط تیم ملی روزبه روزضعیف ترشدبه اندازه ای که امیدی به بردن تیم افغانستان نیزنداشتیم و ازاین به بعدهم باآمدن مربیان داخلی روزازنوروزی ازنو کدام مربی داخلی توانست تیم راازبازیکن سالاری نجات بدهدکه این خرف رامی زنی این همه بازیکن جوان وناآشنا باانگیزه ی بالادرتیم ملی حتما خودشان پیداشدندو....
    • یک ایرانی A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
      3 36
      حسین جان شایدشما سنتون به زمان بلاژوویچ نمیرسه مگه فراموش کردید که بلاژوویچ بااونهمه ستاره نتونست ایران روحتی بااضافه شدن سهمیه ایران درجام جهانی به جام جهانی ببره ،همون نسل طلایی۹۶،ضمناکی بازیکن سالاری درزمان مربیان داخلی داشتیم زمانی هم که مایلی کهن باعزیزی ودایی برخورد میکرد همین رسانه ها چنان فشاری به مایلی کهن آووردن که تیم ملی روازهم پاشوندن وتیمی که فقط یک امتیازباقطرواسه صعودمیخواست به حاشیه بردن
  • بی نام RO ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    آقای پرمدعا مگه کیروش چوب جادوگری داره که فوتبال درپیت ایران رو متحول کنه ؟؟؟ زود فراموش کردی دوره پیش جام جهانی بین پنج تیم ، چهارم شدیم و حتی نتوستیم به پلی آف بریم اما در دوره کیروش با شکست کره در خونه خودش به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کردیم اخراج مربی که سه تیم رو به جام جهانی برده ... آفریقای جنوبی ، پرتغال ، ایران ...در فاصله کمتر از دو ماه تا مسابقات مقدماتی جام جهانی دیوانگی هستش
  • بی نام AE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    با رفتن كارلوس كيروش قطعا دنيا به آخر نمي رسه. كلا با تعطيل كردن فوتبال هم دنيا به آخر نمي رسه. اين چه تحليلي خداداد عزيز آيا واقعا تغيير رو تو تيم ملي نمي بيني؟
  • ارشک IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    خداداد جون با اینکه خیلی دوست دارم ومیدونم به مافیا وصل نیستی با این حال 450 درصد باهات مخالفم
  • آرش A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    آقای حاشیه اصلا در حدی نیستی که در رابطه با کی روش صحبت کنی آخه بی شخصیت اگر تو و امثال تو چیزی بلد بودن حداقل مربی گری لیگ افغانستان بهتون پیشنهاد می دادن ترا خدا بیشتر از این مایه شرم ایرانی و ایرانی پرستها نشین
    • محمد ح م تلوری A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
      55 84
      میشه به کسی که واسه منو تو رفته تو میدون بی ادبی نکنی ؟؟؟؟؟
  • بی نام SE ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    سلام. مردم مواظب باشید چون اگر کیروش را بیرون کنند از حرفها اینجوری پیداست که فرکی و خلعتبری بازیکن محبوب ایشان در راه هستند.
  • 6 A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    142 8
    دقیقا حرف خوبی زدی. چه کسانی باعث رفتن ایویچ شدن؟؟؟ شما خوب میدونی
  • nader TR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    54 6
    آقاي خدادادعزيزي.ازحرفهاتون معلوم كه اصلا انصاف نداريدومثل احمدي نژادوكابينه اش به ماست سفيدميتوانيدسياه بگوييد.كروش برود الساعه باچندبرابر اجرتش جذب كشورهاي عربي ميشود.براي پخت غذابايدمواداوليه اش راتامين نمود.بدون بازي تداركاتي منظم وبا نهايت بي نظمي فدراسيون فوتبال ووزارت ورزش در عدم تامين بليط وممنوع الخروجي وايجاد جو رواني بردن شيلي شاهكار است معجزه است.شماباكدام سرمربي مشكل نداشتيد؟بلاژويچ.ايويچ.طالبي مايلي كهن......علتشان دربي نظمي وبي انضباطي وميل به بازيكن سالاري واخلال دركارتيم بوده است.زمان برانكو لگد زدن علي كريمي وپاس ندادن به علي دايي وبستن باندهاي سبزبه دست بازيكنان زمان قطبي وحاشيه سازي هاي شماوكارنامه مربي گري شمارابخاطرداريم.بااينگونه حرفها خودتان راضايع نكنيددرنظرملت.
  • بی نام CA ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    37 0
    نه دنيا كه به اخر نميرسه ولي.....
  • حسین IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    37 3
    خداداد میشه بی خیال شی خودت تا حالا کدوم تیم را به مقام رساندی اینقدر از همه ایراد می گیری
  • فرید A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    40 3
    خداوکیلی شده یکبار آقای عزیزی از یک نفر تعریف کنه و اونو تایید کنه اگر کسی میدونه اعلام کنه
    • خوش بين A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
      34 1
      گل گفتيد فقط انتقاد مى كنه حتى به گلى كه آزمون تو جام ملتها زِد گفت گل شانسى
  • رضا US ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    12 1
    برادران و خواهران ایرانی بهتون افتخار میکنم که همیشه حق طلب هستید و همیشه جلوی حرفهای نادرست جبهه میگیرید حالا اون حرف از دهن هر کی میخواد زده شه. فقط صد حیف که مسولای ورزش ایرانی واقعی نیستند و از بطن جامعه نیستند
  • ارام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    8 2
    اقاى عزيزى قرى منطقى فكر كنيد كى روش چند سر گردن بالاتره ببينيد اون فوتبال داغونو چى كرده