8 فروردین 88 دو تیم ملی ایران و عربستان در راستای بازی های مقدماتی جام جهانی 2010 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

زاوش محمدی/ در هشتمین روز از آغاز سال 88 دو تیم ایران و عربستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010آفریقای جنوبی، تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی عربستان در یک دیدار پر اشتباه در حالی که با نتیجه یک بر صفر پیش افتاده بود، بازی را با نتیجه 2بر 1 به حریف سنتی خود واگذار کرد تا با این شکست شانس صعود ایران به جام جهانی کمرنگ شود.تک گل ایران را در این بازی مسعود شجاعی به ثمر رساند.اما این تیم عربستان بود از ضعف خط دفاعی و دروازه بان تیم ملی استفاده کرد و بازی باخته را با برد عوض کرد.

تیم ملی فوتبال ایران از پنج بازی گذشته خود در این رقابت ها یک برد مقابل کره شمالی کسب کردند.آنها مقابل کره جنوبی در تهران و مقابل امارات در دبی متوقف شدند و شکست مقابل عربستان وضعیت تیم ایران را در جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های جام جهانی را بحرانی‌تر کرد. پس از این دیدار مردم در شعارهایی خواستار برکناری کادر فنی تیم ملی و ایجاد تغییراتی مثبت در تیم ملی فوتبال کشورمان شدند.

 بعد از این بازی مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان نشست هایی را برای تعیین وضعیت کادر فنی تیم ملی برگزار کردند که در نهایت علی دایی سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد.علی دایی در 4 فروردین 87 برای اولین بار روی نیمکت تیم ملی ایران نشست و بعد از 369 روز از تیم ملی اخراج شد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    13 13
    دایی بعدازحدودیکسال اخراج شد،ولی بلاژوویچ،برانکو،کیروش درهمین وضعیت وشایدم بدترازاین حمایت شدند اونم چهارسال وبا شانس واقبال وحامیان فراوان برانکووکیروش به جام جهانی رفتنداما بلاژوویچ پرستاره بااونهمه مهره های نسل ۹۶حذف شدند بعدش میایم میگیم خودمون مونورگازی هستیم وخارجی ها بنز،افسوس که نمیدونم این اثرات استعمارکثیف یعنی غربزدگی وخارجی دوستی تاکی دست ازسراین ملت برنمیدارد :واسه مامرغ همسایه غازاست.
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    15 9
    يادش به خير نباشه منظورم شكست مفاضحانه بود وگرنه علي دايي كاملا حقش بود و بايد كاملا از فوتبال اخراج مي شد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    17 10
    حیف اون بازی چقد افسوس خوردیم..اگه یکی مثل کیروش بود محال بود اونجوری تحقیر شیم
  • بی نام RO ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    20 13
    اخراج علی دایی درست ترین و بهترین تصمیم مدیران وقت بود