عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در پی تجاوز عربستان و متحدانش به یمن سخنرانی کرد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما ، وی در این سخنرانی که هم زمان از چندین شبکه پخش می شد گفت امروز پرده ها کنار رفت و شر و بدی چهره زشت خود را نشان داد. این جنایتکاران مدتها خود را پشت پرده گروههای تروریستی مانند القاعده و داعش پنهان کرده بودند.
سفیر عربستان از واشنگتن جنگ ظالمانه ضد ملت بزرگ یمن را اعلام کرد و نیروهای ظالم و مجرم حملات خود را آغاز کردند. این نیروها بدون بهانه و علت حملات خود را از آسمان آغاز کردند و صنعا را هدف قرار دادند تا اولین قربانیان این حملات زنان و کودکان باشند.
این نیروها پایگاهها و نهادهای حکومتی و تاسیسات زیر بنایی یمن را که متعلق به همه ملت یمن است هدف قرار دادند. این تجاوز ستمگرانه هیچ بهانه و دلیلی ندارد و پیش چشم جهانیان روی می دهد. جهانی که در آن عدالت وجود ندارد و نیروهای شر بر آن مسلط شده اند.
نیروهای متجاوز که آمریکا در راس آنهاست و دستور حمله و اجازه آن را داد و طراحی آن را برعهده داشت به یمن حمله کرده اند.
نظام سعودی، این همسایه شر و بد یمن در ردیف دوم متجاوزان قرار دارد.
این نظام به همسایگان خود احترام نمی گذارد و این در حالی است که ملت یمن سابقه بدی در همسایگی نداشته اند و برای مردم منطقه خطری محسوب نمی شده اند.
در حالی که پیامبر اسلام یمن را یمن ایمان و حکمت خوانده ، روایاتی از ایشان وجود دارد که از نظام ستمگر سعودی خبر می دهد.
ایشان فرموده اند که در این منطقه حکومتی ظالم و ستمگر ظهور خواهد کرد. پیامبر این حکمت را شاخ شیطان نامیدند. امروز شاخ شیطان به یمن حکمت و ایمان حمله کرده است.
شاخ شیطان با فتنه انگیزی و جنگ افروزی همه منطقه را به آتش کشیده است.
شاخ شیطان با پول خود به خونریزی در منطقه مشارکت مستقیم دارد و فتنه انگیزی می کند و امنیت و ثبات ملت های منطقه را از بین برده است. شاخ شیطان می خواهد ملت یمن را نابود کند اما این شاخ ممکن است شکسته شود. این نیروهای شر و در راس آنها این همسایه بد در واقع اوامر آمریکا و خواسته های اسراییل را اجرا می کنند.
اسراییل از اولین کسانی بود که از تحولات یمن ابراز نگرانی کرد.
اسراییل اخیرا اعلام کرد که با عربستان منافع مشترک دارد.
اسراییل رژیمی وحشی، خطرناک و ستمگر و تهدیدی برای جهان عرب و اسلام است ، عربستان با این رژیم چه منافع مشترکی دارد؟
این تجاوز چهره واقعی متکبر و حقیر جنایتکاران را نشان داد.
این نیروها به عنوان بازیچه آمریکا و اسراییل عمل می کنند و انسانیت را کنار گذاشته اند.
این نیروها آمریکا را خدای خود می دانند و می خواهند به هر قیمت خود را به آن نزدیک کنند. عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنرانی خود که بصورت مستقیم از شبکه المسیره پخش می شد گفت: یمن در اثر اقدامات دست نشاندگان نیروهای شر از جمله القاعده و داعش با مشکلات زیادی روبرو است.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما ، این دست نشاندگان تلاش می کنند یمن را با خلا سیاسی مواجه کنند. آنها در رسانه های خود حمله بیگانگان به کشورشان را می ستایند.
اشرار از یمن چه می خواهند؟
آیا ملت یمن به آنها بدی کرده است؟ این نیروها فقط بازیچه قدرتهایی هستند که خواهان تخریب کشورهای منطقه و اشغال آنها هستند. عربستان در حال اجرای توطئه غربی - آمریکایی - اسراییلی است.
این توطئه ضد همه کشورهای منطقه است که شامل اشغال و کشتار و ویرانی و تجزیه کشورها می شود.
نیروهای شر وقتی در اجرای توطئه های داخلی علیه یمن شکست خوردند ، چهره زشت خود را نشان دادند. زمانی که ارتش یمن با همکاری کمیته های مردمی به مقابله با دست نشاندگان نیروهای شر پرداختند و آنها را از مناطق بسیاری بیرون راندند و طی دو روز تحولات بزرگی را رقم زدند به یمن حمله کردند.
مردم جنوب، خود در این تحولات دخیل بودند و نمی خواهند سرزمینشان وابسته به بیگانگان یا زیر سلطه نیروهایی باشند که به زن و مرد و عبادتگاهها و ارتش رحم نمی کنند.
نیروهای شر پس از اینکه وحدت کلمه ملت یمن را دیدند دست به حماقت زدند. اما جنایتکاران بدانند که یمن بزرگتر و قوی تر از آن چیزی است که شما گمان می کنید.
ملت یمن لقمه چرب شما نیست که بتوانید آن را ببلعید.
این حملات اهدافی را دنبال می کند.
اول اینکه آنها می خواهند یمن را محاصره کنند و بنادر و فرودگاههای آن را ببندند تا از ورود هرگونه کمک های انسان دوستانه جلوگیری کنند.
می خواهند یمن را در انزوا قرار دهند و از ورود نیازهای مردم جلوگیری کنند.
هدف دوم آنها کشتار مردم است که شاهد نمونه های آن بودیم.
آنها با وقاحت تمام گمان می کنند که می توانند این راه و روش را ادامه دهند. آنها کمان می کنند می توانند 14 میلیون انسان را محاصره کنند و گرسنه نگه دارند و تضعیف کنند و سپس از طریق زمین کشورشان را به اشغال درآورند.
این طرح نامعقول نوعی جنون و دیوانگی و حماقت است. آنها فکر می کنند مردم یمن در شمال و جنوب، دست بسته می ایستند تا مورد هجوم قرار گیرند.
آنها نمی دانند که با این حماقت خود روحیه عزت و بزرگواری را در مردم یمن زنده می کنند.
امروز پس از این تجاوزات،ملت یمن بیش از پیش بر دفاع از آزادگی و کرامت و شرافت خود اصرار می کنند. بی شک ملت یمن پاسخ این تجاوزات را می دهد.
ملت یمن اول به خدا تکیه دارد. اگر رژیم متکبر ستمگر مستکبر بر آمریکا تکیه دارد مردم یمن به خدا ایمان و توکل دارند.
ملت یمن بر اساس ارزشها و اصول خود در برابر متجاوزان می ایستد.
عربستان فکر می کند می تواند ملت ما را به راحتی به قتل برساند و شهرها و روستاهای ما را اشغال کند؟
امشب از ملت یمن که اول به خدا تکیه دارند می خواهم در برابر این تجاوز به مسوولیت خود عمل کنند. مبارزه با این تجاوز در دو محور جبهه داخلی و مقابله در برابر متجاوز باید صورت گیرد. محور اول دارای پنج شاخه است. اول مقابله با برهم زنندگان امنیت، دوم امدادرسانی و همکاری دایمی در تامین مالی مقابله با متجاوزان، سوم جبهه رسانه ای که در دو محور داخلی و مقابله با تجاوز نقش دارد. رسانه ها هم باید وحدت آفرین باشند و پیام ملت یمن را به دیگران برسانند و هم حملات رسانه ای دشمن را دفع نمایند.
چهارم جبهه علما و فرهنگیان و سخنرانان است تا در میان ارتشی ها و نیروهای مردمی حضور داشته باشند و توطئه دست نشاندگان داخلی برای تضعیف روحیه نیروها را خنثی کنند.
جبهه پنجم، جبهه سیاسی است که همه سیاستمداران وفادار به یمن باید بر اساس مسوولیت دینی یا ملی عمل کنند.
این جبهه باید خلا سیاسی را پر کند و در برابر حملات سیاسی به کشور مقابله کنند. اگر این کارها را انجام ندهیم باید تسلیم شویم که این امر با اخلاق و سیره یمنی ها در تعارض است.
من امید زیادی به مردم یمن دارم بویژه اینکه تظاهرات گسترده امروز را دیدیم و شاهد خشم مردم یمن بودیم. از همه آزادگان جهان می خواهیم که با ملت یمن ابراز همبستگی کنند.
امروز یمن مورد حمله کسانی قرار گرفته است که خود و ارتش کشورشان را به پول عربستان فروخته اند.
نیروهای شر در همه زمینه ها وارد عمل شده اند و آزادگان جهان هم باید به کمک مردم یمن بشتابند و با تظاهرات و تجمع دیدگاه خود را بیان کنند زیرا اقدام نیروهای شر دامان همه جهان را خواهد گرفت.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنرانی خود که بصورت مستقیم از شبکه المسیره پخش می شد افزود: پیامی برای متجاوزان دارم. به آنها بویژه عربستان این همسایه بد می گویم که حملاتتان هر چقدر هم شدید باشد و به آمریکا و نیروهای دیگر وابسته باشید شما در موضع ضعف و ذلیلی هستید.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما ، شما متجاوزانی هستید که هیچ بهانه و دلیلی برای تجاوز نداشته اید ضمن اینکه گناهتان بسیار بزرگ است. شما احمق هستید که گمان کرده اید می توانید 14 میلیون انسان را محاصره کنید و گرسنه نگه دارید.
مگر آلزایمر و یا جنون دارید؟
آیا ملت یمن را خوار و ذلیل و یا فقیر تصور کرده اید؟ اگر مردم یمن در مال فقیر باشند که شما بخشی از علت آن هستید ، در اخلاقیت و انسانیت غنی است.
شما در موضع باطل و ضعیف هستید.
ملت یمن در برابر متجاوزان می ایستد و به اذن خدا پیروز خواهد بود.
خداوند در این خصوص وعده قطعی داده است.
اگر ارتش های بیگانه وارد کشور ما شوند مردم بزرگ یمن بار دیگر یمن را قبرستان متجاوزان خواهند کرد.
ما این را در گذشته اثبات کرده ایم. بنابر این به شما توصیه می کنم که به تجاوزات خود پایان دهید و حماقت های بیشتری را مرتکب نشوید. اگر چنین نکنید همه گزینه ها در دست ما است و ما می توانیم جبهه های جدید را باز کنیم.
اگر ارتشهای شما وارد شهرها و روستاهای ما شوند خواهید دید که چه بر سرشان می آید.
من در همین جا از کشور برادر ، مصر و از نظام مصر می خواهم که تجربه های گذشته را تکرار نکند.
ما ملت مصر را ملتی بزرگوار می دانیم که دوستدار یمن هستند.
ارتش یمن را با کمی پول نفروشید.
پس ارزش و اخلاق کجا رفته است؟ نظام سعودی حتی نماینده مردم مظلوم خود نیست. اگر تجاوزات ادامه یابد همه گزینه روی میز است و مردم یمن می توانند بدون هیچ حد و مرزی اقدام کنند. ما در برابر تجاوز سکوت نمی کنیم.
امروز روز آزمایش حقیقی است و واقعیت ها آشکار شد.
قوانین بین المللی، حقوق بشر و حق تعیین سرنوشت ملتها کجاست؟
چگونه عربستان جرات می کند به یک کشور مستقل حمله می کند؟
این یک افتضاح و رسوایی است. البته این رسوایی جدید نیست. پیش از این هم در مورد فلسطین چنین چیزی را شاهد بودیم. در غزه، اسراییل با همه توانش حمله کرد اما مردم غزه مقاومت کردند.
امروز هم نوبت به مردم یمن رسیده است تا به خداوند تکیه و مقاومت را پیشه خود کنند.
اگر تجاوز ادامه یافت در سخنرانی بعدی خود گزینه های جدیدمان را اعلام می کنم و عملا و در میدان قوت و نیروی خود را نشان می دهیم.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.خ IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    1 0
    طبق روایات ، یمن هم یکی از کشورهایی است که در شرایط ظهور ، باید اتفاقاتی را متحمل کند.