۰ نفر
۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
ظریف: حمله نظامی به یمن فورا متوقف شود

محمد جواد ظریف در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی خواهان توقف هر چه سریعتر حمله عربستان به یمن شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از لوزان سوئیس،  جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز پنجشنبه خواهان توقف فوری عملیات نظامی عربستان علیه یمن شد. وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ما خواهان توقف فوری عملیات نظامی عربستان در یمن هستیم.

ظریف، در گفت وگو با شبکه العالم عملیات نظامی را نقض کنندۀ حاکمیت یمن اعلام و تاکید کرد که این عملیات، نتیجه ای جز خونریزی نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه ایران افزود: برای مهار بحران در یمن، همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

آقای ظریف، با تاکید بر این که عملیات نظامی عربستان ضد یمن، برای هیچ کشوری فایده نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: این عملیات، منطقه را گرفتار تنش هر چه بیشتر خواهد کرد.

29308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    9 5
    آنها میخواهند با حمله به یمن زیر پای ایران را خالی کنند تا ایران را به پذیرش خواسته هاشون در موضوع هسته ای وادار کنند . انگار مصایب خاورمیانه تمامی نداره ... کشورهای غربی و عربی و آمریکا هم هر چند وقت به این آتش می دمند تا شعلش خاموش نشه ... و خاورمیانه در آتش خودش بسوزه و خاکستر بشه ... واقعا چه باید کرد ؟ امیدمون اینه که کلید تدبیر در دست دیپلماتهای عزیز کشورمون بخشی از مشکلات منطقه و کشورمون رو حل کنه تا به آینده امیدوارتر باشیم و کشورمون رو از آسیبها و تهدیدها در امان نگه داریم .
  • ع. غ CA ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    جالبه غربی با عربی فقط تو یه نقطه فرق دارن