باشگاه خبرنگاران نوشت:

یک باند سارقان حرفه‌ای که در سطح شهرستان‌های استان البرز اقدام به سرقت از منازل می‌کردند از سوی پلیس آگاهی شهرستان فردیس دستگیر و به ۹۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزل در یکی از مناطق فردیس بلافاصله ماموران گشت پلیس به محل اعزام شدند.

سرهنگ احمدی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی منزل ویلایی که در زمان سرقت خالی از سکنه بود، اقدام به سرقت از آنجا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان داشت: طبق اظهارات مالباخته با توجه به اینکه مقادیر قابل‌ توجهی وجه نقد از منزل سرقت شده بود، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل جرم حاضر و طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که سارق یا سارقان با اطمینان از خالی بودن منزل مورد نظر در نیمه‌شب وارد منزل شده و اقدام به سرقت وجوه نقد و مقادیری طلا و اموال باارزش کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت امر موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که تعداد زیادی از منازل ویلایی در شهرستان‌های سطح استان البرز به همین شیوه مورد دستبرد قرارگرفته‌اند.

سرهنگ احمدی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی در‌‌نهایت یکی از سارقان دستگیر و با شناسایی محل‌های سرقت و راهنمایی‌های متهم دستگیر شده سایر همدستان وی نیز که ۳ نفر بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی بیان اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به ۹۰ فقره سرقت از منازل و خانه‌های ویلایی اعتراف کرده و اذعان داشتند که اموال سرقتی را به ۳ نفر مالخر فروخته‌اند که با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه مالخران شناسایی و همگی آن‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان ضمن هشدار به شهروندان تأکید کرد: در هنگام مسافرت از ایمنی و حفاظت منزل خود مطمئن شده و از نگهداری اموال قیمتی و وجوه نقد در منزل خودداری و آن‌ها را در بانک‌ها و صندوق امانات نگهداری نمایید.


17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =