قدردانی رییس جمعیت هلال‌احمر از رییس‌جمهور برای یک بازدید سرزده

رییس جمعیت هلال احمر در نامه‌ای از رییس جمهور به خاطر بازدید از پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

به گزارش گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس‌جمهور دوم فروردین ماه در جریان سفر به سرخه، شهر زادگاهش به طور سرزده از پایگاه‌های هلال‌احمر در شهرستان‌های آرادان و پاکدشت به صورت سرزده بازدید کرد. حجت الاسلام حسن روحانی همچنین در یادداشتی در دفتر یادبود این پایگاه‌ها از خدمات جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

رییس جمهور در این بازدید در جریان روند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قرار گرفت و از تلاش های جوانان هلال احمر در پیشگیری و کاهش تصادفات و همچنین خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به مسافران نوروزی قدردانی کرد.

اکنون سید امیرمحسن ضیائی، رییس جمعیت هلال احمر در نامه ای از رییس جمهور تقدیر کرده است. 

متن این نامه که روابط عمومی جمعیت هلال احمر منتشر کرده، به شرح زیر است:

جناب آقای حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

در نخستین روزهای سال دولت و ملت، همدلی و همزمانی، حضور شما در طرح ویژه نوروزی موجب دلگرمی و دلخوشی خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شد.

به نمایندگی از اعضای جوان، داوطلب و همه امدادگرانی که در بهار همدلی و همزبانی برای سفری ایمن و شاد به مردم شریف و دوست داشتنی ایران اسلامی خدمت می کنند، این حضور و همراهی را ارج نهاده و نشانه خوبی در سال 1394 برای هر چه بهتر خدمت رسانی به این کهن سرزمین پهناور و مهربان دانسته و برای دولت خدمتگزار؛ دوام توفیقات در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

سید امیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =