پیش بینی باران و برف در همه مناطق ایران/ دریاهای کشور طوفانی است

بارش برف و باران در برخی نواحی شمال شرق و شرق کشور و نیمه غربی کشور پیش بینی می شود.

سامانه بارشي در غرب و شمال غرب كشور از روز چهارشنبه سازمان هواشناسي وزارت راه و شهرسازي اعلام كرد: بر اساس تحليل آخرين اطلاعات هواشناسي، سامانه بارشي كه طي چند روز اخير در كشور فعال بوده امروز با انتقال به شرق ، در نواحي شمال شرق، شرق ، سواحل شرقي درياي خزر، ارتفاعات و دامنه هاي شرقي البرز، فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران در برخي نقاط ياد شده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، بر اساس تحليل آخرين اطلاعات هواشناسي، سامانه بارشي كه طي چند روز اخير در كشور فعال بوده امروز با انتقال به شرق ، در نواحي شمال شرق، شرق ، سواحل شرقي درياي خزر، ارتفاعات و دامنه هاي شرقي البرز، فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران در برخي نقاط ياد شده خواهد شد. در نواحي كوهستاني و سردسير شمال شرق كشور و دامنه هاي البرز شرقي بارش عمدتا به صورت برف خواهد بود و از اواخر امروز از شرق كشور خارج ميشود.
همچنين طي امروز (دوشنبه) وزش باد شديد در مناطقي از شمال شرق، شرق، جنوب شرق ، مركز و دامنه هاي البرز پيش بيني مي شود.
خليچ فارس و درياي خزر طي امروز مواج خواهد بود. بعد از ظهر روز چهارشنبه سامانه بارشي جديدي غرب و شمال غرب را تحت تاثير قرار خواهد داد كه سبب بارش در نيمه غربي كشور و به تدريج دامنه هاي شمالي و جنوبي البرز و دامنه هاي مركزي زاگرس خواهد شد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =