ایسنا نوشت:

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در 11 استان کشور خبر داد و از رانندگان خواست تا در جاده‌های لغزنده سرعت خود را کاهش دهند.

سرهنگ رحمانی درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور در صبح روز دوم فروردین‌ماه گفت: به غیر از ابتدای محور کرج - چالوس که ترافیک آن نیمه سنگین است، تردد در سایر محورهای کشور بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

او گفت: براساس آخرین اطلاعات در استان آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، خوزستان، فارس، قم، کردستان، گیلان، مازندران و استان مرکزی و همچنین محور یزد به شیراز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه در محور کرج - چالوس در محدوده کندوان بارش برف گزارش شده است، گفت: در برخی محورهای استان آذربایجان غربی و محورهای تبریز - زنجان، تبریز - بستان آباد در آذربایجان شرقی نیز بارش برف گزارش شده است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسافران نوروزی خواست که پیش از عزیمت به سفر با شماره 88255555 مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی محورها اطلاع یابند و گفت: از رانندگان درخواست می‌شود در مواقع لغزندگی زمین سرعت خود را کاهش دهند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =