۰ نفر
۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰
تسلیت گویی مراجع عظام تقلید به رئیس جمهور

نسیم آنلاین نوشت:

مراجع عظام تقلید درگذشت والده رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند. آیات عظام مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، سبحانی و شبیری زنجانی در تماس های جداگانه‌ای با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور درگذسته والده ایشان را تسلیت گفتند.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با تسلیت درگذشت والده ایشان ، برای آن فقیده سعیده ، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسألت کردند.

متن پیام این مرجع عالیقدر تشیع به این شرح است:
بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روحانی زید عزه العالی
درگذشت والده ماجده بانوی صالحه خادمه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را به جنابعالی و بستگان مکرم تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی را برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسألت دارم.
لطف‌الله صافی

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، درگذشت والده ایشان را تسلیت گفتند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع برای آن مرحومه مومنه و فداکار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کردند.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کردند.

حضرت آیت الله العظمی سبحانی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، درگذشت والده ایشان را تسلیت گفتند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع برای آن مرحومه مومنه و فداکار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کردند.
حضرت آیت الله سبحانی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کردند.

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مناسبت درگذشت والده مکرمه ایشان ابراز کردند.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع از خداوند متعال برای روح آن فقیده سعیده، طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن مرحومه، صبر، اجر و سلامتی مسالت کردند.
حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی همچنین در این تماس تلفنی با تبریک حلول سال نو، برای سلامتی رییس جمهوری و موفقیت هر چه بیشتر دولت در خدمت رسانی به مردم و کشور دعا کردند.
رییس جمهوری نیز متقابلا با آرزوی سلامتی برای آیت الله العظمی شبیری زنجانی ، از ابراز همدردی معظم له تشکر کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405564

برچسب‌ها