۰ نفر
۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

مهر نوشت:

فیلمی درباره هواپیماها که روایت آن را هریسون فورد برعهده دارد، در سینماها اکران می‌شود.

به نقل از ورایتی، استودیو نشنال جیوگرافی در ماه آوریل فیلمی را راهی پرده‌های بزرگ می کند که هریسون فورد راوی آن خواهد بود.

این فیلم با عنوان «زندگی در عصر هواپیماها» درباره تاریخ هوانوردی است.

فیلم نشنال جیوگرافی به کارگردانی برایان جی.ترویلیگر ساخته و در ۱۸ کشور فیلمبرداری شده است. اندرو واروسفسکی فیلمبرداری این فیلم را انجام داده است.

به گفته ترویلیگر هدف این فیلم این بوده که یکی از مهمترین جنبه های زندگی در جهان مدرن را برای مردم تصویر کند.

فورد و عشقش به هواپیماها که به تازگی با سقوط او موضوع روز شده بود، موجب انتخاب او به عنوان راوی فیلم شده است. این بازیگر سرشناس از سال ۱۹۶۰ به خلبانی روی آورد و در اواسط دهه ۱۹۹۰ به طور جدی تری این علاقه را دنبال کرد. او یک بار هم در سال ۱۹۹۹ با هلیکوپتر آموزشی به شدت به زمین برخورد کرد و یک سال بعد با هواپیمایی که ۶ سرنشین داشت فرود اضطراری را تجربه کرد. او سال ۲۰۰۴ ریاست انجمن هوانوردی تجربی عقاب‌های جوان را بر عهده گرفت.

هریسون فورد حدود دو هفته پیش با یک هواپیماهای کوچک بازمانده از جنگ جهانی دوم در حال پرواز بود که مجبور شد فرود اضطراری کند و در این حال هواپیمای او با زمین برخوردی سخت داشت. او دارای مدرک معتبر پرواز با هلیکوپتر و هواپیما است.

بازیگر ۷۲ ساله فیلم‌های اکشن به علت نقص فنی ‌برای هواپیمایش در لس‌آنجلس به شدت به زمین برخورد و در بیمارستان بستری شد. او توانست هواپیمای یک موتوره‌اش را پس از برخورد با شاخه درختان در زمین گلف پنمار در ونیز کالیفرنیا به زمین بنشاند. او تنها چند ثانیه پس از برخاستن متوجه نقص فنی هواپیما شده بود و به جای برگشتن به فرودگاه ترجیح داد جایی مناسب برای فرود پیدا کند. فورد اگر به فرودگاه باز می‌گشت از روی مناطق مسکونی عبور می کرد و ممکن بود سقوط او زندگی مردم را به خطر بیاندازد.

فیلم «زندگی در عصر هواپیماها» هم در سینماها به نمایش در می‌آید و هم در قالب دیجیتال از ۱۰ آوریل ارایه می‌شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    1 2
    اونوقت این بلا که فرمودید چی بود؟؟؟؟؟