ویژه نامه نوروزی پنجره نوشت:

از آمنه بهرامي سوال کرديم شما دفتر آقاي مرتضوي دادستان وقت تهران هم رفتيد؟ گفت: «بعد از دستور رئيس وقت قوه قضائيه به دفتر آقاي مرتضوي رفتيم اما هميشه مي‎گفت دارم فکر مي‎کنم! هيچ‎وقت هم کمک نکرد.
از شانس بد من سعيد مرتضوي رئيس تامين اجتماعي شد و کار من افتاد به تامين اجتماعي! دليل حضورم در تامين اجتماعي اين بود که آقاي احمدي‎نژاد گفت الان چه مشکلي داري که گفتم حقوق من در تامين اجتماعي ماهانه ۷۵۰ هزار تومان است و مي‎خواهم آن را ۲ برابر کنيد (از کار افتادگي) و آقاي رئيس‎جمهور (احمدي‎نژاد) دستور دادند که انجام شود.
براي همين کارم به جناب مرتضوي افتاد. خلاصه نامه رئيس‎جمهور را به آقاي مرتضوي رئيس وقت تامين اجتماعي دادم اما باز هم کاري براي من نکرد.
يادم هست يک روز در همدان بودم که » از دفتر تامين اجتماعي با من تماس گرفتند و گفتند همسر آقاي سعيد مرتضوي مي‎خواهند کانديداي شوراي شهر شوند، آيا کمک مي‎کنيد؟ بعد به من گفتند که اگر کمک کنيد ۷ ميليون تومان کتاب‎هاي شما را خريداري مي‎کنيم که من قبول نکردم؛ هرچند خيلي به پول احتياج داشتم و گفتم برو بابا به خانم فلاح بگو تو و همسرت لياقت هيچ چيزي را نداريد.»

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    47 1
    كاش قبلا اين حرفا رو ميزدي