۰ نفر
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۰
لذت شیرین امنیت و آرامش در سال ۹۴

سردار محمدرضا مقیمی *

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

تقارن بهار طبیعت و عید نوروز را با ایام فاطمیه به شما هموطنان عزیز تهنیت عرض می کنم. انشاالله که سالی خوب همراه با موفقیت و بهروزی در پیش داشته باشید.

این نو بهار را با همه یاران و همراهان ، آنها که پا به پای ما آمدند، دلسوزمان بودند و صمیمانه سر افرازمان کردند ، سرآغازی دیگر برای خدمت می دانیم و به شکرانه این نعمت برای تمامی شهدای پلیس آگاهی که از میان ما رفتند و به تماشای شکوفه بهاران در جنت فردوس نشسته اند ، آرامش روح طلب می کنیم و با تمام وجود لذت این خدمت را در سینه می کشیم که شاید نوروز دیگری برای مان مقدور نباشد.

نوروز به عنوان بزرگترین جشن ملی ایرانیان و پارسی زبانان همه ساله به شایستگی از سوی همگان مورد استقبال قرار می گیرد و ما می خواهیم هر کجا نامی از اقتدار ، امنیت و پلیس آگاهی به میان آمد، معنای شگرف آرامش و امنیت در اذهان نقش بندد.

بار دیگر مجموعه پلیس آگاهی پای به عرصه امتحانی دیگر گذاشته تا با استعانت از ایزدمنان و توسل به بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) ، لذت شیرین امنیت و آرامش را همانند گذشته برای شما به ارمغان آورد تا شما ملت بزرگ ایران در راه سعادت و سازندگی نسل های آینده ، بستر ساز طلوع خورشید وجود نازنین بقیه الله الاعظم (عج) باشید. ما در انجام این وظیفه خطیر نیازمند دعای خیرتان هستیم.

درآستانه سال نو که با رویش دوباره طبیعت همراه است ، با کسب اجازه از محضر مبارک امام زمان (عج) از خداوند سحبان می خواهیم توفیق سربازی آن حضرت را در زیر سایه بیرق اسلام که هم اکنون به دست نایب برحقش مقام معظم رهبری است ، به ما عطا فرماید.

پروردگارا ، به مبارک باد شروعی نو و به خجستگی روزگار ، لحظه های نیک و سخت ما را چنان دلپذیر فرما که با بخت بلند ، همه وجود خود را با همراهی و همدلی دیگر بندگانت صرف کار و تلاش در برقراری امنیت و آرامش در نظام اسلامی کنیم. تو را قسم به گنبد فیروزه افلاک که گویند تقدیرها را بر آن نقش می کنی ، قسم به نیلگون قطره های دریاهای بی مرز ، قسم به سینه های سوخته عاشقان بیدار ، به همه هموطنان عزیزمان عمر با عزت و طولانی همراه با سلامتی و آرامش ارزانی بخش و صبر و استقامت در برابر شداید و مشکلات را به همه ما عنایت فرما و کلید درهای بسته را که آن سویش خیر و برکتی است با عنایت ائمه اطهار (ع) خاصه مادر سادات (س) در دستان و افکارمان قرار ده .

آمین یا رب العالمین .

* رییس پلیس آگاهی ناجا

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405311

برچسب‌ها