دلار در شرایطی آخرین روز کاری سال جاری را پشت سر گذاشت که برای دومین روز پی در پی با قیمتی معادل 3360 تومان فروخته شد.

بازارهای داخلی آخرین روز کاری سال جاری را با دامنه نوسان‌ اندک در دو بازار ارز و سکه پشت سر گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سکه و دلار که در روز چهارشنبه به ترتیب روی قیمت‌های 3360 و 940 هزار تومان متوقف شده بود در آخرین روز کاری سال به ترتیب قیمت هایی معادل 3360 و 945 هزار تومان داشتند. بر این اساس قیمت دلار در بازار ثابت باقی ماند و سکه با 5 هزار تومان افزایش به 945 هزار تومان رسید.

پس از آنکه روز دوشنبه هفته جاری دلار با 65 تومان افزایش قیمت به 3310 تومان رسید سبب شد تا نخستین رشد  این ارز معتبر جهانی در 18 روز گذشته اتفاق افتد.

بازار ارز در شرایطی آخرین ساعت های کاری خود در سال جاری را به پایان رسانده که اصلی ترین موضوع مورد توجه این بازار مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 است. گمانه زنی هایی که از جو مثبت مذاکرات ایران با 1+5 منتشر شده حکایت از این دارد که روند قیمت دلار در سال 94 نزولی خواهد بود. اتفاقی که با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و آرامش حاکم بر بازار ارز بر آن تاکید می شود.

گفتنی است  در جریان معاملات روز پنج شنبه نیم سکه ۵۳۲ هزار تومان به فروش رفت و ربع سکه قیمتی معادل ۲۸۰ هزار تومان داشت. همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۱۶۶ دلار است.

از سوی دیگر در آخرین روز کاری سال جاری هر یورو ۳۶۷۰ تومان، هر پوند  ۵۰۸۰ تومان و هر درهم امارات ۹۱۵ تومان اعلام به فروش رفت.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    3 0
    دلار با آرامش رفت؟ این چند روزه حدود 15 تومان بالا پایین شد و رانت خوارها کلی به جیب زدند. شما میگید با آرامش رفت؟ کاشکی یه کم توی بازار بودید...
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    5 0
    اگه این هفته توافق بشه بازار توی سقوط آزاد برمیگرده.