ایسنا نوشت:

وزیر دادگستری با بیان اینکه "یکی از دستاوردهای دولت در سال 93، فضای آرام و محیط سیاسی و اجتماعی کم‌تنش و کم‌برخورد بوده است"، گفت: با تحمل و صبوری و آرامشی که دولت تعقیب کرد، توانست فضای آرام سیاسی و اجتماعی را برای کشور به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه "دولت در حوزه سیاسی - اجتماعی تا حدود زیادی تعهدات خود به مردم را عملی کرده است"، گفت: بستر و عوامل التهاب‌آفرین هم در داخل و هم در خارج وجود داشت، اما دولت به خوبی توانست فضا را کنترل کند؛ البته گاهی، از بی‌سوژگی، بعضی از سوژه‌ها بزرگ می‌شود و سر و صدا به راه می‌اندازد، اما خود سوژه اهمیت چندانی ندارد و چون سوژه‌ای نداریم، آن‌ها بزرگ می‌شوند.

پورمحمدی با بیان اینکه "آنچه در مورد وجود فضای امنیتی در کشور مطرح می‌شود، بیش از واقعیت است"، گفت: در حوزه امنیتی، دولت بخشی از ماجراست و همه ماجرا به عهده دولت نیست.

وزیر دادگستری با بیان اینکه "در حوزه اقتصادی، توسعه‌ای، سیاست داخلی و خارجی، دولت دستاوردهای قابل توجهی داشته است"، گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، سالی که پشت سر گذاشتیم جزو سال‌های موفق بوده است.

او با بیان اینکه "از سیاسیون توقع داریم تا مثل دولت تحمل پذیریشان را افزایش دهند"، تاکید کرد: توقع داریم همراهی سیاسیون با منافع ملی بیشتر باشد و یکدیگر را بیشتر تحمل کنند و فضای نقد در کشور منصفانه‌تر باشد. البته نمی‌گویم خیلی غیرمنصفانه بوده است، اما در مواردی رگه‌های بی‌انصافی را می‌بینیم و امیدواریم سال آینده فرصتی برای تحقق این خواسته فراهم آید.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =