تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به ۳۹ نفر رسید.

سخنگوی اورژانس کشور، تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را  ۳۹ نفر اعلام کرد و به مهر گفت: در بین آسیب دیدگان یک خانم دیده می شود.

مجتبی خالدی گفت: مصدومان این حوادث در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال هستند که اغلب از ناحیه دست و چشم دچار مصدومیت شده اند.

خالدی همچنین از وقوع یک حریق در منطقه عبدل آباد تهران خبر داد و گفت: شیراز همچنان بیشترین مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را به خود اختصاص داده است.

بستری ۲ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در آی سی یو

سخنگوی بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری از بستری دو مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در بخش آی سی یو این بیمارستان خبر داد و به مهر گفت: تا کنون ۴ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری در تهران به این مرکز درمانی آورده شده اند.

به گفته پرویز نمازی، دو تن از مصدومان سرپایی مداوا شدند اما حال دو تن از مصدومان وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد: سوختگی مصدومان از ناحیه سر و صورت است.

نمازی با اعلام اینکه شدت سوختگی دو مصدوم بالاست، گفت: این مصدومان دو نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله هستند.

۳۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در نوشهر و چالوس کشف شد

۳۵ هزار فقره انواع مواد محترقه در نوشهر و چالوس واقع در غرب مازندران کشف شد.

سرهنگ شمس الدین کرمانی فرمانده انتظامی نوشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: حدود ۲۰ هزار فقره انواع مواد محترقه چند روز اخیر در این شهرستان کشف شده است.

او گفت: در این زمنیه چهار واحد صنفی متخلف در شهرستان نوشهر پلمپ شده و چندین دستفروش که در اطراف مدارس بساط داشتند، دستیگیر شدند.

سرهنگ اتبا طبری فرمانده انتظامی چالوس نیز با اشاره به کشف ۱۵ هزار عدد اواع مواد محترقه بیان داشت: در این زمینه سه واحد صنفی در شهرستان تعطیل شد.

سوختگی شدید یک شهروند تهرانی بر اثر انفجار نارنجک دستی

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران به ایرنا گفت: انفجار نارنجک دستی(ماده محترقه) موجب مصدومیت و سوختگی شدید یک شهروند 46 ساله تهرانی شد.
حسن عباسی گفت: حدود ساعت 17 امروز وقوع این حادثه به سامانه 115 اورژانس اعلام شد که یک تیم امدادی به محل حادثه در خیابان ملاصدرا اعزام شد. فرد حادثه دیده که دچار سوختگی شده بود برای ادامه مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید مطهری اعزام شد.
به گفته او، 100 دستگاه آمولانس به منظور امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث شب چهارشنبه آخر سال در بیش از 130نقطه شهر تهران مستقر شده اند.

دو مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل شد

دو مرد جوان که براثر انفجار موادمحترقه دچار مصدومیت شده اند برای مداوا به بیمارستان فارابی تهران منتقل شدند. یکی از این مصدومان از ناحیه چشم و کمر دچار آسیب شده که برای مداوا دراین مرکز درمانی بستری شد. دیگر مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان و مرخص شد.

دو درخت در خیابان بهار تهرانپارس در آتش سوخت

تعدادی از جوانان در خیابان بهار تهرانپارس ( شهید حسینی) با روشن کردن آتش و استفاده از مواد آتش زا، موجب سوختن دو اصله درخت شدند. ماموران آتش نشانی با به موقع در محل آتش را خاموش کردند.

47282

کد خبر 405037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    3 0
    به چه قیمت ؟
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    5 1
    :/ درختو چکار دارین آخه؟ الان کار اینا با آدم کشی چه فرقی داره؟
  • ّبهروز A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    30 3
    نیروی انتظامی عزیز به این قضیه هم مثل حجاب توجه کند بد نمیشه ها
  • علی US ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    15 2
    متاسفانه امروز تو اورمیه یک ساختمان ریخت و باعث مرگ دو نفر شد . تو خانه داشتن مواد محترقه درست میکردن .
  • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    6 0
    تا کی میخوایم فکر کنیم این چیزا فقط برای بقیه اتفاق میفته و ما همیشه در امانیم؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    9 0
    واقعاً مردم با فرهنگ و اصیل کشورمان باید اینگونه چهارشنبه آخر سال را جشن بگیرند؟ با مواد محترقه؟ صدای ناهنجار انفجار؟ بیایید کمی بیشتر فکر کنیم. قطعاً راههای کم خطر تر و جذاب تری برای اظهار شادمانی خود خواهیم یافت.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    8 0
    چه لذتی هست تو این کارا؟ ما خودمون هم جوونیم ولی جرات نداریم از این کارا بکنیم. آخه مردن یا تو آتیش سوختن واسه چی؟؟ ارزش داره؟
  • rmz A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    8 0
    کاشکی مردم بدونند که حادثه فقط برای بقیه نیست..و اونهایی که با همین ترقه و... به بیمارستان رفتند یک روز گفتند ما مواظبیم چیزیمون نمیشه..