تسنیم نوشت:

وزرای خارجه ایران و آمریکا و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و وزیر انرژی آمریکا امروز صبح بار دیگر در لوزان دیدار کردند.

محمدجواد ظریف وزرای خارجه ایران و جان کری وزیر خارجه آمریکا و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا امروز صبح بار دیگر در لوزان دیدار کردند.

روز گذشته (دوشنبه) یک دیپلمات اروپایی پس از پایان دیدار وزیر خارجه ایران با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود در بروکسل گفت که این دیدار نتوانسته است، اختلافات را کاهش دهد.

او همچنین گفت شکاف‌های عمده‌ای میان قدرت‌های جهانی و ایران وجود دارد و مشخص نیست آیا این اختلافات در روزهای آینده حل می‌شود یا خیر.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نیز پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان به خبرنگاران گفت که مذاکرات در بروکسل مفید بوده است.

موگرینی گفت: "ما در خصوص همه شکاف های باقی مانده و راه رو به جلو گفتگو کردیم. اما شکاف هایی وجود دارند که باید پر شوند."

دور کنونی مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 از روز 24 اسفند (15 مارس) در لوزان سوئیس آغاز شده و تا 29 اسفند (20 مارس) ادامه خواهد یافت.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =