حسینی پیشنهاد تمدید قرارداد الاهلی را موقتاً رد کرد/ سیدجــلال در آستانه بازگشت به ایران؟!

باشگاه الاهلی قطر خواهان تمدید قرارداد با سیدجلال حسینی مدافع ایرانی است اما او موقتاً این پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفته گذشته سران این باشگاه از سیدجلال خواستند تا دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کند، مثل مجتبی جباری. مدافع ایرانی اما به مسئولان گفت در حال حاضر ترجیح می‌دهد قراردادی امضا نکند: «فعلاً فقط به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنم. پس از پایان فصل درباره آینده تصمیم‌گیری می‌کنم. الان تصمیمی برای تمدید قرارداد ندارم.»
اين حرف‌هاي سيدجلال به شايعات بازگشت دوباره‌اش به ليگ برتر دامن زد. چندي پيش شايعاتي درباره تمايل او براي بازگشت به پرسپوليس مطرح شد اما سيدجلال ترجيح داد مقابل اين شايعات واكنشي نشان ندهد اما منابع خبري اين شايعه را تأييد كردند و از ابراز علاقه او براي بازگشت خبر دادند.

سيدجلال با بعضي از بازيكنان پرسپوليس هم در تماس است و به آنها گفته در صورتي كه باشگاه سر و سامان بگيرد به طور قطع بار ديگر پيراهن قرمز را به تن مي‌كند. باشگاه سپاهان هم بي‌ميل نيست كه دوباره سيدجلال را به خدمت بگيرد و آنها هم جزو مشتريانش هستند. حسيني در كل به ترانسفر شدن علاقه زيادي نداشت و در ابتداي فصل هم پس از چند مرحله مذاكره با الاهلي و الجيش راهي ليگ ستارگان قطر شد. با آنكه او در الاهلي هيچ مشكلي نداشت و ندارد و پول‌هايش را هم به موقع مي‌گيرد، تمايل زيادي براي ماندن در ليگ قطر ندارد و ترجيح مي‌دهد به ايران بازگردد.

زلاتكو كرانچار سرمربي الاهلي هم كه تا پايان فصل آينده با الاهلي قرارداد دارد، از مسئولان درخواست كرده حتماً سيدجلال را حفظ كنند اما اگر او براي ماندن در اين باشگاه مصمم بود به طور قطع پيشنهادشان را مي‌پذيرفت و قراردادش را تمديد مي‌كرد. در صورت جدايي سيدجلال از الاهلي به احتمال فراوان اين باشگاه به دنبال يك مدافع ديگر ايراني خواهد رفت.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    38 8
    سید جلال برگرد به تیمت.تیم محبوبت توی بحرانه...
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    10 28
    سیدجلال هنوز منتظر اتوبوسپولیسه
  • فرشاد RO ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    38 6
    بیا پرسپولیس سید