نامه نیوز نوشت:

یکی از نزدیکان مشایی اعتقاد دارد که هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان آینده رد صلاحیت می‌شود.

عبدالرضا داوری از افراد نزدیک به محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به رای نیاوردن هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان گفت:ایشان با مواضعی که بعد از فتنه 88 اتخاد کردند هیچ جایگاهی در فضای حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت و صرفا در یک پست تشریفاتی مثل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نمیتواند فراتر نگاه کند.

او ادامه داد: به همین دلیل ایشان سعی داشت فضای دو قطبی مورد نظر خودشان را در مجلس خبرگان پیاده کند که به نظرم از این جهت موفق بودند و فضای دوقطبی در مجلس خبرگان برای ریاست مجلس بوجود آمد.

مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند در مورد آینده سیاسی آیت‌الله هاشمی گفت: معتقدم به احتمال بسیار زیاد در انتخابات مجلس خبرگان آقای هاشمی رفسنجانی سال آتی رد صلاحیت می شود و همین کرسی معمولی در مجلس خبرگان را هم از دست خواهند داد

عبدالرضا داوری در مورد احتمال حضور احمدی نژاد در فضای سیاسی کشور گفت: اگر شرایط کشور همین گونه باشد و درخواست‌ها از احمدی نژاد ادامه داشته باشد این احتمال وجود دارد که او مستقیم یا غیر مستقیم در انتخابات ریاست جمهوری 96 حضور پیدا کند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    19 1
    حتما خبر دارن
  • حسن A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    20 5
    جان هر کس دوست دارید از این آدم و دور بری هاش دست بر دارید هشت سال روی اعصاب مردم راه رفتند و شعور مردم را به تمسخر گرفتند کافی نیست؟؟