عادل فردوسی پور تاکید کرد رضایت 8 درصدی که از برنامه اش رضایت نداشتند را برای سال 94 جلب می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ برنامه ویژه آخر سال 1393 عادل فردوسی پور کمی متفاوت تر از چند سال اخیرش بود. او این بار ستاره ای از سینما را به برنامه اش دعوت نکرده بود. خیلی مرور سال نداشت و آیتم های فوق العاده همیشگی که برای برنامه آخر سال می ساخت را در دو آیتم فوتبالی خلاصه کرده بود. 

یکی از این آیتم ها چالش فوتبالی ها بود و آیتم دیگر شوخی با چهره های ورزشی . آیتمی که در آن چند هنرور، حرکات خاص آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی، محرم نویدکیا، سوشا مکانی، علی دایی و بهزاد غلامپور، اکبر میثاقیان، مهرداد پولادی، حسین فرکی، محمد رضا خلعتبری، پیام صادقیان، خسرو حیدری، آرش برهانی و علیرضا حقیقی را تقلید می کردند. او که تریبا در بیشتر آیتم های طنز یکسال گذشته طعنه ای هم به امیر قلعه نویی مربی استقلال می زد و این اواخر برای شوخی با کلیپ  نقد داوری این مربی کارش به شکایت و دادگاه هم کشید این بار ناگهان تصمیم گرفته بود بی خیال مربی استقلال شود. 

نکته مهمتر اما پایان برنامه 90 بود. او که مثل هر سال نظرسنجی برنامه پایانی سال خود را به میزان رضایتمندی مخاطبان اختصاص داده بود ، این بار در آماری کمتر کمی بیشتر از 1.5 میلیون نفر بود توانست با رضایتمندی 92 درصدی مخاطبانش روبرو شود. آماری که از نظر تعداد شرکت کننده ، 500 هزارتایی کمتر از سال های قبلش بود. 

فردوسی پور با تشکر از همه شرکت کنندگان در برنامه اش در لحظه آخر گفت:«انشالله سعی می کنیم برای سال بعد رضایت آن 8 درصدی که برنامه را راضی کننده نمی دانستند هم جلب کنیم و سال 94 ، سال کنار گذاشتن دعواهاست!»

شاید او به آشتی کنانی بزرگ فکر می کند و حرفش مخاطب خاصی دارد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =