خبرگزاری صدا و سیما نوشت:

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از روزی که به وزارت کشور آمده‌ام در صددم که نگاهم به همه جریان‌های سیاسی یکسان باشد؛ در پی ایجاد نشاط سیاسی هستیم.

آقای مقیمی در نشست هم‌اندیشی دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی افزود: امیدوارم این راه را ادامه دهیم زیرا اگر نگاه واحدی به همه احزاب وجود داشته باشد و آنان احساس کنند از یاری دولت به طور یکسان برخوردارند حتما فعال خواهند شد.

وی گفت: برای برگزاری نشست امروز از 34 حزب سیاسی دعوت کرده بودیم که 27 حزب دعوت ما را پذیرفتند و در این جلسه حدود 21 موضوع قابل بررسی، اقدام و پیگیری مطرح شد که دسته بندی می کنیم و برای شما و دیگر احزاب سیاسی می فرستیم و سعی می‌کنیم جلساتمان را تا حضور رسمی همه احزاب دارای مجوز ادامه دهیم و در انتهای برگزاری این نشست‌های هم‌اندیشی جلسه‌ای را نیز با حضور وزیر کشور برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری دبیران کل احزاب و گروه های سیاسی در آینده نزدیک فعالیت خانه احزاب از سر گرفته شود.

مقیمی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات پیشین با حضور دبیران کل احزاب و گروه های سیاسی در حضور وزیر کشور و معاون سیاسی سابق این وزارتخانه گفت: سعی می‌کنیم مصوبات آن جلسات را نیز تدوین و برای شما ارسال کنیم تا این جلسات کارآمدی خود را داشته باشد.

نشست هم اندیشی دبیران کل احزاب و گروه های سیاسی با معاون سیاسی وزیر کشور عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =