در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس برای کسب اولین پیروزی مقابل تیم های عربستانی در خاک این کشور به مصاف النصر می رود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سرخپوشان پایتخت تاکنون 17 بار با تیم های عربستانی در مسابقات آسیایی دیدار کرده است که 6 برد، 6 تساوی و 5 باخت بدست آورده است.

پرسپولیس 4 بار در ریاض به مصاف تیم های الهلال و الشباب رفته است اما موفق به پیروزی نشده و چهار مساوی برای این تیم ثبت شده است. پرسپولیس طی 3 بازی در جده نیز دو باخت و یک مساوی بدست آورده و در مجموع طی 7 بازی در خاک عربستان موفق به شکست تیم های این کشور نشده است.

پرسپولیس در دو بازی آخر خود مقابل عربستانی ها به الهلال و الاتحاد باخته است و آخرین پیروزی این تیم مقابل تیم های عربستانی به برد 3-2 مقابل الاتحاد در سال 1390 برمی گردد.

پرسپولیس و النصر یک بار در مسابقات آسیایی روبرو شده اند: فصل 97-1996 جام باشگاه های آسیا در دوحه که سرخپوشان 3-2 به النصر باختند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    1 0
    واقعا دقت کنید. یعنی کاملا پی ببردم.. اگه ببره درخشان میگه با برنامه قبلی بود که من گفتم.یعنی تاکتیک. اگه ببیازه همه رو مقصر میدونه .ممنون از خبرانلاین بابت خبرها.
  • طرفدار IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    1 0
    من همیشه میگم دایی یهترینه.اگه میزاشتن بمونه. مثل خیلیا احساسی نیستم تا دیروز دایی دایی میگفتن.اون دفعه با چن نتیجه بد بیراه گفتن بهش. درخشان میدونه اگه اخراج شه تا اخر عمر نمیارن میدونه دیگه مربی نیست . خواهشا ثبت کنید.مرسی.