دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به نشست هفته گذشته حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: نشست سه جانبه گام بزرگی برای همگرایی اصولگرایان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به نشست چهارشنبه گذشته سه جریان اصولگرا اظهار داشت: نشست ما فوق العاده در فضای گرم و صمیمی برگزار شد.

وی ادامه داد: بحث ها روی همگرایی بیشتر، درک شرایط کنونی انقلاب و راهبردهای سیاسی انجام شد و خوشبختانه ما در همه این محورها به دیدگاههای مشترک رسیدیم.

حبیبی اظهار داشت: آسیب شناسی های سه تشکل نشان می دهد که درک مشترکی وجود دارد؛ همین درک ما را به توافق و دیدگاههای مشترک رساند.وی افزود: هر سه تشکل آمادگی دارند دامنه این همگرایی را گسترده کنند تا همه طیف های اصولگرایی در آن جای بگیرند. انشاءالله ما در انتخابات آینده یک صدا در اردوگاه اصولگرایی خواهیم داشت تا آرمان رهبر معظم انقلاب را به سهم خود محقق کنیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین ضمن تبریک به آیت الله محمد یزدی به عنوان رییس جدید مجلس خبرگان رهبری گفت: رای خبرگان به آیت الله یزدی نشان می دهد که خبرگان ملت می خواهند همان راه مرحوم آیت الله مهدوی کنی طی شود .

حبیبی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان در مورد مذاکرات اشاره کرد و افزود: این جملات واقعاً هشدار دهنده است؛ باید نگرانی رهبری را تیم مذاکره کننده با هوشیاری و مهارت و حرکت در چارچوب های تعیین شده رفع کند.

وی با اشاره به تمدید تحریم ها توسط اوباما و نامه 47 سناتور آمریکایی گفت: آمریکایی ها علائمی از خود بروز می دهند که به آنها بی اعتماد باشیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین به دولتمردان و مسوولان اظهار داشت: اگر فکر کنید کلید لغو تحریم ها در قفل مذاکرات است، اشتباه می کنید؛ تحریم ها را فقط با اقتصاد مقاومتی می توانیم دور بزنیم؛ از مذاکرات معلوم نیست دست آوردی داشته باشیم. فایده مذاکرات فقط اثبات بی اعتمادی به آمریکا و معرفی چهره کریه ضد حقوق بشری آمریکاست.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =