موسوی لارگانی: مجلس و دولت سیاسی کاری را کنار بگذارند

نماینده مردم فلاورجان گفت: سال آخر فعایت مجلس نهم را باید صرفا به خدمت رسانی به مردم بگذرانیم و همه مسئولین باید از سیاسی کاری پرهیز کنند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص خانه تکانی مجلس در نزدیک عید گفت:جوهره مجلس سیاسی است و اشکالی ندارد که نمایندگان سیاسی باشند اما باید از سیاسی کاری پرهیز کنند.
نماینده مردم فلاور جان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: خانه تکانی که باید مجلس در سال 94 انجام دهد، علاوه برفرمایشی که اول سال 94 مقام معظم رهبری به عنوان تکلیف بر ملت ایران مشخص می کنند،تمرکز بر اقتصاد مقاومتی است که هم مجلس و هم دولت باید تلاش ویژه ای برای تحقق آن در سال 94 داشته باشند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:اگر ما اقتصاد مقاومتی را به نقطه ای که خاص نظر مقام معظم رهبری است، برسانیم به نظرمن اقتصاد کشورازهر حیث بیمه می شود و تحریم ها و تهدید ها نمی توانند تاثیری برکشورما بگذارند.
وی افزود:به نظر من نکته دیگری که مجلس باید به آن در سال 94 توجه داشته باشد این است که یکسری مسائل جنبی که گرفتارش شده، را کنار گذاشته و در سال 94 تمام هم و غم نمایندگان تنها رفع موانعی باشد که برسر راه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی وجود دارد.
نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری پیش از این توصیه کرده اند که قوانین مزاحم حذف و قانون های مورد نیاز اقتصاد مقاومتی تصویب شود که اگر این کار انجام شود ما تحریم ها را کاملا دور زده ایم و دیگر کشور های دیگر نمی توانند بر ما تاثیرگذار باشند که این خود خانه تکانی بسیار مهمی است.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پاسخ به این که آیا لزومی به خانه تکانی سیاسی هم در بین مجلسیان وجود دارد گفت:عقیده شخصی من این است که چه در دولت و چه مجلس باید سیاسی کاری کنار گذاشته شود.
وی افزود: اگر بخواهند می توانند کار سیاسی انجام دهند اما باید از سیاسی کاری پرهیز شود و این نه به معنای اینکه یک نماینده نباید سیاسی باشد زیرا اصولا جوهره مجلس سیاسی بودن است.
وی گفت: این سیاسی کاری در مجلس و دولت باید کنار گذاشته شود. ما باید سیاسی باشیم و واقعا یک نماینده باید سیاست مدار باشد اما اینکه ما بخواهیم روی بحث چپ و راست و اصولگرا و غیراصولگرا سرگرم یکسری مسائل جنبی شویم و هدف اصلی را که قانون گذاری و خدمت به ملت شریف ایران است فراموش کنیم درست نیست.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: دایما به دنبال مسائل سیاسی کاری رفتن درست نیست و این ربطی به سال اول یا سال آخر ندارد.
موسوی افزود:ما باید هدف و هم و غممان خدمت به مردم باشد زیرا به فرموده امام رحمه الله علیه این مردم ولی نعمت های نظام مسئولین آن هستند که من را به عنوان نماینده انتخاب کرده و این شخصیت را به من اعطا کردند بنابراین هدف اصلی من بایستی خدمت به مردم باشد.
وی ادامه داد: هدف یک نماینده یا مسئول نباید این باشد که فلان گروه را بزند که به معنای حرف هایی است که گاهی وقت ها از زخم شمشیر هم برنده تر است. به نظر من از این موارد باید دوری کرد و سال آخرمجلس نهم را فقط و فقط به خدمت مردم گذراند.
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =