اهداء یک دستگاه اتوبوس VIP تولید شرکت عقاب افشان به عنوان نماد صنعت جمهوری اسلامی ایران به قربانقلی بردی محمداف، رییس‌ جمهوری ترکمنستان در جریان سفر حجت الاسلام روحانی به این کشور با واکنش کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

 

انتشار این خبر درمیان کاربران  واکنش مثبتی نداشت. کاربران اتوبوس مورد نظر را یک اسکانیا دانستند که توسط ایران مونثاژ می شود . یکی از کاربران به عبارت " نماد صنعت ایران " واکنش نشان داد و در مقابل این عبارت علامت سوالی را قرار داد و دیگری نوشت: اسکانیا" شد نماد صنعت ما؟

تعدادی از کاربران هم از تجربه های ناگوار با این اتوبوس نوشتند .یک کاربر بدون نام نوشت: سیستم برقیش مشکل نداره ؟یه موقع رییس جمهور ترکمنستان جزغاله نشود. کاربر دیگری هم تاکید کرد: خدا کند راننده اتوبوس سیستم برقی ماشین را مثل راننده های ایرانی دستکاری نکند تا خدای نکرده اتوبوس تو جاده آتش نگیرد.
کاربر دیگری با تاکید بر اینکه اسکانیا سوئدی هست نه ایرانی نوشت: یعنی رئیس جمهور از این موضوع خبر ندارند؟ در مقابل این نظر کاربری تاکید کرد بایدخدا را شاکر بود، نوشت:خیلی کشور ها حتی نمیتوانند مونتاژ کنند.
کاربر دیگری هم با اشاره به اینکه رئیس جمهور سابق به رئیس جمهور ترکمنستان هم یک 206 هدیه داده بود، نوشت:چرا گیر دادند به ماشین؟ حداقل صنایع دستی که از خود ایران باشه هدیه می دادند.

مجموعه نظرات کاربران را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404535

برچسب‌ها