معاون پارلمانی روحانی: عصبانیت صهیونیست‌ها نشانه موفقیت سرداران دیپلماسی ایران است

مهر نوشت:

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: امروز حق مردم ایران برای افکار عمومی جهان آشکار شده که عصبانیت رژیم صهیونیستی و بویژه نخست وزیر آن نشانه ای از موفقیت سرداران دیپلماسی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز جمعه در یادواره 272 شهید سرافراز شهرستان رامسر افزود: سرداران عرصه دیپلماسی با حمایت رهبر معظم انقلاب همچون سرداران دوران دفاع مقدس عمل کرده و مردانه با غیرت و منطق از حق ملت ایران دفاع می کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: اگر طرف مقابل تسلیم منطق ملت ایران نشود، باز هم ایران اسلامی پیروز این عرصه است و ما راه خود را ادامه می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز سرداران دوران دفاع مقدس در منطقه دارای عزت و سربلندی هستند و عراق نیز با مشاوره با آنان توانسته است بر تکفیری ها پیروز شود و ملت عراق نیز از تجربیات سرداران ما الگوبرداری می کنند.

انصاری تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه ثبات، امنیت و امید در منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های دولت برای حل مشکلات کشور و مردم گفت: دولت و شخص رییس جمهوری بدون پرداختن به حاشیه ها با تمام وجود با استفاده از نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف تلاش می کنند تا نقشه راه خود را بر اساس فرامین رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و سندچشم انداز و برنامه توسعه ادامه دهند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری روابط دولت با دیگر قوا بویژه مجلس را خوب و سازنده توصیف کرد و گفت: فضای احترام و صمیمیت بین قوا حاکم است که این موضوع باعث شده تا فضای پر امیدی در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: تلاش دولت این است که از ایران چهره ای پیشرو، توسعه یافته و بدون مشکل به جهان ارایه کند.

معاون رییس جمهوری در ادامه استان مازندران را دارای ظرفیت های عظیم نظیر جنگل و دریا و موقعیت بی نظیر گردشگری دانست و گفت: مازندران با این ظرفیت ها می تواند منشاء ایجاد اشتغال حتی برای دیگران شهرها و استان ها باشد.

وی تصریح کرد: باید اندیشمندان استان دور هم جمع شده و طرح 50 ساله برای توسعه مازندران تدوین کنند به گونه ای که همه ظرفیت های استان در آن لحاظ شده باشد.

انصاری در ادامه منابع دولت را برای توسعه کشور ناکافی دانست و گفت: دولت تمامی منابع را بسیج کرده که با هدایت های رهبر انقلاب، کشور را به توسعه پایدار رسانده و ایران در مسیر تحکیم اقتصاد ملی حرکت کند اما همه بخش ها باید در این مسیر همکاری کنند.

وی ادامه داد: گام نخست مهار تورم بود که نرخ 44 درصد اکنون به کمتر از 15 درصد رسیده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار کرد: به رغم آن که قیمت نفت به نصف کاهش یافته و صادرات ایران نیز نصف شده، اما دولت با تلاش فراوان توانسته رشد منفی اقتصاد را به مثبت 2درصد برساند که این کار دشوار و بزرگی بوده است.

انصاری گفت: دولت گام های بلندی در زمینه بهداشت و درمان و بیمه برداشته است و با اجازه رهبر معظم انقلاب از منابع صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات مربوط به آب استفاده می کند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان و به استناد آیاتی از قرآن کریم در خصوص زنده بودن شهیدان و روزی خوردن آنان در نزد خداوند گفت: اگر شهیدان نبودند و جانفشانی نمی کردند، امروز نمی توانستیم در فضای استقلال آزادی و سربلندی با عزت نفس بکشیم.

انصاری با تاکید بر این که جوانان امروز با شفاعت شهیدان و ادامه راه پاک آنان می توانند مسیر زندگی عزتمندانه و سربلند را بپیمایند، گفت: مکتب شهادت، مکتب از خودگذشتن برای تبلیغ دین و جنگیدن با دشمنان خود و حفظ این روحیه هنوز هم می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

وی شهیدان را پاسداران حیات طیبه دانست و اظهار داشت: امروز مکتب شهادت اقتضا می کند که جوانان با روحیه شهادت طلبی و جهاد برای عمران و آبادانی کشور تلاش کنند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =