دیزنی ۲۰ کتاب جدید «جنگ ستارگان» را منتشر می‌کند

مهر نوشت:

فاصله بین فیلم‌های «بازگشت جِدای» و فیلم امسال «اپیزود VII» با مجموعه‌ای از داستان‌ها پر خواهد شد.

به گزارش گاردین، مدت‌ها پیش در کهکشانی بسیار بسیار دور، اتفاقات بسیاری بین پایان فیلم سال ۱۹۸۳ «بازگشت جِدای» و آغاز فیلم جدید «نیرو بیدار می‌شود» افتاد. کمپانی دیزنی قصد دارد در فصل پاییز آینده حداقل ۲۰ کتاب منتشر کند تا بتواند قبل از اکران بازسازی پرده بزرگ جی‌جی‌ آبرامز از این حماسه فضایی، فاصله بزرگی که بین این دو فیلم وجود دارد را پر کند.

نکته‌ای که از همه مهم‌تر است این است که بر خلاف دیگر رمان‌هایی که اخیرا توسط کمپانی لوکاس‌فیلم درباره جهان «جنگ ستارگان» منتشر شده و از نظر اعتبار در سطح پایین‌تری قرار داشتند، این مجموعه کتاب‌های جدید معتبر و رسمی خواهند بود. بعضی از این کتاب‌ها ماجراجویی‌های شخصیت‌های سه‌گانه اصلی «جنگ ستارگان» از جمله پرنسس لیا و C-۳PO را دنبال می‌کنند و کتاب‌های دیگر هم اتفاق‌های فیلم‌های سه‌گانه‌ای که بین سال ۱۹۷۷ و ۱۹۸۳ اکران شدند را از نقطه نظر شخصیت‌های مکمل بازگو می‌کنند.

این کتاب‌ها که توسط تعدادی از ناشران مختلف از جمله مارول کامیکس و دل‌ری منتشر می‌شوند، با همکاری کامل کمپانی دیزنی جمع‌آوری خواهند شد. فیلمنامه‌نویسان و رمان‌نویسان با هم کار می‌کنند تا تصمیم بگیرند کدام رازهای این جهان فضایی در فیلم آشکار خواهند شد و کدام رازها برای مجموعه رمان‌ها که «سفر به جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» نام دارد، نگهداری می‌شوند.

اندرو شوگرمن از دیزنی پابلیشینگ وورلدواید گفت: «نیرو بیدار می‌شود» داستانی است که به طور فوق‌العاده‌ شدیدی از آن محافظت می‌شود. ما در حالیکه روی آن کار می‌کردیم، مجبور به برگزاری ملاقات‌های بسیاری به صورت مخفی در سان فرانسیسکو شدیم. همکاری بین گروه داستان‌سرایی و تیم سردبیری همیشه به حرمت فیلم وفادار بوده و در عین حال مطمئن شده که می‌تواند لحظه‌هایی را پیدا کند که در آن سرنخ‌ها و تکه‌های جدیدی از پازل را در اختیار خوانندگان قرار دهد. بدون اینکه مشخصا آشکار کند این تکه‌ها چه هستند، می‌توان به خوانندگان کتاب‌ها اجازه دهد درباره فیلم جدید حدس‌های خودشان را بزنند: معنی هر موقعیت و شخصیت چه می‌تواند باشد؟

کمپانی دیزنی قصد دارد بین زمان حال و سال ۲۰۱۹ یک سه گانه تازه از فیلم‌های «جنگ ستارگان» اکران کند که شخصیت‌های همیشه محبوبی از جمله یودا، هان سولو و بوبا فت هم ظاهرا قرار است فیلم‌های جداگانه خود را دریافت کنند. فیلم‌«نیرو بیدار می‌شود» که قرار است در ماه دسامبر اکران شود، به عنوان فیلمی که بیشتر از همه انتظارش می‌رود انتخاب شده و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال خواهد بود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =