رئیس مجلس در پیامی به کنگره شهید غیوری‌زاده گفت: نقش عشایر در پیروزی نظام جمهوری اسلامی چون برگ زرینی در تاریخ ملت ایران می‌‌درخشد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به کنگره شهید بسیج عشایری شهید غیوری‌زاده، نقش ممتاز و برجسته عشایر کشور در پیروزی شکوهمند اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و حماسه‌سازی آنان در دوران دفاع مقدس را گرامی‌ داشت.

متن کامل پیام لاریجانی به شرح زیر است:

نقش ممتاز و برجسته عشایر کشور در پیروزی شکوهمند اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و حماسه‌سازی آنان در دوران دفاع مقدس چون برگ زرینی در تاریخ ملت ایران می‌درخشد. افتخارآفرینی عشایر مناطق مختلف کشور در عامه عرصه‌ها به‌ویژه فرهنگ، اقتصاد و همچنین در تحقق اقتصاد مقاومتی از برجستگی خاصی برخوردار است. پایمردی و غیرت عشایر در پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی و مقاومت اعتقادی از یکسو و تلاش شبانه‌روزی آنان در رونق‌بخشی به تولید کشور و جهاد اقتصادی از سوی دیگر الگویی مناسب برای سایر بخش‌ها است که باید بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گیرد و لازم است مسئولان کشور در رفع مشکلات این قشر خدوم تلاش خویش را بیش از گذشته به نمایش بگذارند.

اینک که با همت همه عزیزان و دست‌اندرکاران کنگره شهیدان عشایر غرب و جنوب غرب کشور شاهد برگزاری کنگره نکوداشت مردان و زنان آسمانی هستیم بر روح پرفتوح امام عظیم‌الشأن که به درستی عشایر را از ذخایر انقلاب نامیدند و همه شهیدان عزتمند والامقام، عشایر آن خطه از سرزمین پاک ایران اسلامی به خصوص شهید گرانقدر علی غیوری‌زاده درود می‌فرستم و علو درجات آنان را از خداوند منان خواستارم.

برگزاری این کنگره در استان مقاوم و سرافزار ایلام فرصت مناسبی برای بازخوانی، تبیین و معرفی رشادت‌ها و سلحشوری‌های عشایر بزرگ کشور است که در سخت‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب لباس رزم پوشیدند و در تاریخ این سرزمین جاودانه شدند.
امید است با تداوم چنین اقداماتی خاطرات و تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های آینده منتقل شود.
اینجانب با عرض سلام و درود به مردم قهرمان ایلام توفیق روز افزون تمامی خدمت‌گزاران به انقلاب و شهیدان گرانقدر را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =