ایرنا نوشت:

حجت الاسلام سیدعلی خمینی فرزند یادگار امام (ره) گفت: موفقیت نظام در صحنه های مختلف بویژه جنگ و مذاکرات هسته ای به خاطر پشتیبانی و حضور مردم بوده و ایستادگی نظام و قدرت آن به خاطر حمایت ملت است.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم نجف آباد افزود: مردم باید زندگی خوب و همراه با رفاه اجتماعی داشته باشند؛ شایسته نظام و کشور اسلامی نیست که مردم آن با مشکلات و گرفتاری مواجه شوند.

وی با بیان اینکه اسلام با ثروت مخالف نیست بلکه با مال پرست و مفسد اقتصادی مخالف است، گفت: ما نگران هستیم که فقرا فراموش شوند و صدایشان جایی شنیده نشود اما ثروتمندان همه جا حضور داشته باشند.

نوه امام خمینی (ره) اظهار کرد: اگر مدعی هستیم انقلاب اسلامی هنوز پویا و زنده است باید ببینیم آیا آرمانهای انقلاب هنوز طرفدار دارد، که اینگونه است.

وی ادامه داد: در مرحله بعد باید ببینیم چقدر توانسته ایم آرمانهای انقلاب را پیاده کنیم.

سیدعلی خمینی یکی از این آرمانها را شایستگی به جای وابستگی خواند و گفت: کسی که مسئول می شود باید شایسته باشد اما در این مدت برخی مسئولانی که آمدند و رفتند صلاحیت نداشتند.

وی آرمان دیگر را امانت داری خواند و تاکید کرد: کسانی که مسئول می شوند و دستشان به قدرت نزدیک می شود باید امانتدار باشند.

وی با تاکید بر اینکه فساد اقتصادی هر نظامی را نابود می کند، گفت: اگر در این زمینه حرفی نزنیم زمین می خوریم.

نوه امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم نسبت به فساد حساس هستند و دغدغه دارند، تصریح کرد: مردم از اینکه خبرهایی از اختلاس های چند میلیاردی بشنوند ناراحت می شوند.

وی با بیان اینکه امانتداری از انگیزه ها و آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بوده و است، گفت: شعار به درد نمی خورد زیرا شعار اگر با عمل همراه نشود هیچ گونه ارزشی ندارد.

وی جلوگیری جدایی حکومت از مردم را یکی دیگر از آرمانهای انقلاب خواند و افزود: تاکید امام و رهبر معظم انقلاب بر این است که بین حکومت و مردم جدایی نیفتد.

وی با اشاره به اینکه ما مخالف ها، ناراضی ها و منتقدانی داریم، تصریح کرد: بیشتر این ملت پشتیبان نظام هستند.

وی همچنین با بیان اینکه نجف آباد از شهرهای موثر در انقلاب اسلامی و دوران حماسه دفاع مقدس بوده است، گفت: حضور همیشگی این مردم در همه صحنه ها قابل تقدیر است.

سید علی خمینی برای شرکت در چند برنامه از جمله بزرگداشت سید احمد خمینی و دیدار با علماء از روز چهارشنبه به استان اصفهان سفر کرده است.

شهرستان نجف آباد با حدود 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    2 2
    زنده باد سلاله پاک حضرت امام خمینی ره . به امید حضور بیشتر و پر رنگ تر نوادگان امام خمینی در امور اجرایی کشور