صداوسیما با دستانی پر به استقبال سال 1394؛ سالی با سریال‌هایی از مهران مدیری، سیروس مقدم، فریدون جیرانی و کارگردانانی مطرح.

شبکه‌های مختلف سیما در سال 1394 سریال‌هایی را در نوبت پخش قرار داده‌اند. در این میان شبکه یک بیشتر سراغ سوژه‌های پلیسی و جنایی و شبکه سه به سمت طنز رفته است.اینجا را ببینید.

37 داوطلب در مکزیک و کاستاریکا توانسته‌اند با پرداخت 5هزار دلار، عمل لیزری را با موفقیت پشت سر بگذارند که رنگ قهوه‌ای عنبیه چشم آن‌ها را برای همیشه به آبی تبدیل می‌کند.اینجا را ببینید.

ما چه شد كه آيت‌الله اين‌بار آمد و راي نياورد؟ تا شب پيش از اجلاسيه خبرگان رهبري فضا مساعد بود. خبرها حاكي از دعوت‌هاي بي‌شمار از آيت‌الله براي حضور در اين جايگاه بود. خبرها هر روز بيشتر مي‌شد و فضا براي آمدن آيت‌الله هاشمي مساعدتر. آن سوي ماجرا اما چند خبر متفاوت وجود داشت. آيت‌الله موحدي‌كرماني به قم سفر و با مراجع تقليد ديدار و گفت‌وگو كرد.اینجا را ببینید.

مجله فوربس می نویسد: «شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی ۲۷ ساله با نام زهرا حقانی باشد» اینجا را ببینید.

نوجوان۱۳ سالۀ داعش، جاسوس موساد را کُشت. تصاویر را اینجا ببینید.

سیس" در سایپا تولید شد. خط تولید خودروی پرسیس (بریلیانس H۲۳۰) با مشارکت کمپانی بریلیانس راه‌اندازی شده و قرار است تولید انبوه این خودرو پس از تعطیلات نوروز آغاز شود. تصویر این خودرو را اینجا ببینید.

/212 23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسترن IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 1
    خداروشکرمهران مدیری برگشت دلم لک زده برا یه دل سیر خنده