۰ نفر
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

ایسنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره بهبود وضعیت معیشتی معلمان در سال آتی با توجه به تصویب لایحه بودجه گفت:‌ از روزی که مسئولیت پذیرفته‌ام به دنبال این امر بوده‌ام و تلاش‌ها در این خصوص ادامه خواهد داشت.

علی اصغر فانی در آیین گشایش نخستین فروشگاه تخصصی تولیدات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما علاوه بر انتشارات مدرسه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات منادی تربیت و انجمن اولیا و مربیان را داریم که به تولید و انتشار کتب مناسب دانش‌آموزان می‌پردازد گفت: علاوه بر این‌ها انتشارات فراوانی خارج از آموزش و پرورش قرار دارند که کتبی را در سنین دانش‌آموزی چاپ می‌کنند و ما هر ساله آن‌ها را در قالب جشنواره سامان یابی کتبی کمک آموزشی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی افزود: نقش این فروشگاه که اکنون افتتاح شد آن است که بسته‌های آموزشی اعم از کتاب و لوح فشرده را برای استفاده دانش‌آموزان در مدارس عرضه می‌کند. یک مزیت ویژه این فروشگاه امکان خرید آنلاین است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به این ترتیب هر مدرسه و هر دانش‌آموز می‌توانند از طریق خرید آنلاین کتب مورد نظرش را تهیه کند، گفت: این موضوع به ترویج کتابخوانی کمک می‌کند و امیدواریم با اطلاع‌رسانی مناسب، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس از این امکان بهره‌مند شوند. این اقدام باعث رشد دانش و بالندگی در دانش‌آموزان می‌شود.

فانی درباره کمک به مدارس برای تهیه کتب موردنیاز گفت: مدارس بر حسب سرانه خود می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند. علاوه بر این انتشارات مدرسه در خدمت مدیران مدارس است و مدیران می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بهبود وضعیت معیشتی معلمان در سال آینده با توجه به تصویب لایحه بودجه گفت: از روزی که مسئولیت پذیرفتم به دنبال بهبود وضعیت معیشتی معلمان بودم.

وزیر آموزش و پرورش در خاتمه اظهار کرد: همکاران فرهنگی نقش موثری در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند و در صف مقدم جبهه تعلیم و تربیت قرار دارند. تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها انجام دادیم و این تلاش‌ها ادامه دارد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشهد IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    4 0
    خیلی ممممنون