عنایتی می گوید کری خوانی همیشه در فوتبال وجود دارد.

به گزارش خبرورزشی؛ضرب‌المثل «مثل قالی کرمان می‌ماند» درباره رضا عنایتی صدق می‌کند! این قالی هرچه از عمرش بگذرد و اصطلاحاً پا بخورد، نه تنها از ارزشش کاسته نمی‌شود بلکه مرغوب‌تر می‌شود! عنایتی هم هر چه سنش بیشتر می‌شود، بهتر و مؤثرتر بازی می‌کند. این روزها تمام امیدهای گلزنی استقلال به او ختم می‌شود؛ رضا عنایتی...
مثل اينكه رضا عنايتي تمام‌شدني نيست.
نه بابا، اين‌جوري نگوييد. رضا عنايتي هم تمام مي‌شود و مي‌رود خانه‌اش. اين همه بازيكن بزرگ‌تر از من بودند و آمدند و رفتند، آسياب به نوبت مي‌چرخد، اين هم سال‌هاي آخر فوتبال ماست.

باز هم براي استقلال گل 3 امتيازي زدي.
اين گل من نبود، بايد به حساب همه نوشت. وقتي توپ به آن خوبي در آستانه دروازه به من داده مي‌شود، چه چاره‌اي جز گل زدن دارم؟ من دو، سه روز پيش نيز خدمت شما گفتم به خدا حاضرم تا پايان فصل يك گل هم نزنم اما استقلال قهرمان شود.

هفت گله هستي، به آقاي گلي كه فكر نمي‌كني؟!
اولاً اينكه هفته‌هاي زيادي به پايان فصل باقي مانده است، دوم اينكه 7 گل زده‌ام و مي‌توانم تعداد گل‌هايم را افزايش دهم. سوم اينكه اگر در خاطرتان باشد، سال‌ها پيش در بازي ابومسلم خراسان و استقلال رشت، 7 گل به ثمر رساندم و آقاي گل ليگ شدم. حالا سجاد شهباززاده هم شانس زيادي براي تحقق اين امر دارد. او هم مي‌تواند گل بزند و جاي ادينهو را بگيرد.

پس دوست داري يك استقلالي آقاي گل ليگ برتر شود.
قطعاً همين‌طور است. خودم به شخصه دوست دارم سجاد آقاي گل ليگ شود. مهاجم جوان و بسيار خوبي است.

جدال با نفت تهران؛ حساس و سرنوشت‌ساز است.
به‌طور حتم اين مسابقه مي‌تواند تأثير زيادي در سرنوشت قهرماني استقلال بگذارد. اين يكي از فينال‌هاي ليگ برتري براي ماست. اگر موفق به شكست دادن نفت تهران شويم، جايشان را در صدر جدول خواهيم گرفت. در اين بازي فقط بايد با 3 امتياز كامل از زمين بيرون بياييم.

نفت رقيب سرسختي براي استقلال است.
تيم عليرضا منصوريان در اين فصل عالي بود. تيمي خوب، ‌جوان و پرانگيزه كه در ليگ برتر حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته است. واقعاً به منصوريان بابت داشتن و ساختن چنين تيمي تبريك مي‌گويم. يكي از دشوارترين بازي‌هايمان خواهد بود اما همه چيز خوب و ايده‌آل است. روحيه بچه‌ها بالاست و در تمرينات روي نقاط ضعف و قدرت‌مان كار كرده‌ايم. مي‌دانيم بايد چطور و چگونه بازي كنيم.

گل مي‌زني؟
نمي‌دانم، حالا استقلال ببرد، هركس گل زد، بزند.

سمت منصوريان كه مي‌روي؟
مگر مي‌شود نروم؟ داش‌علي رفيق فابريك من است. دلم برايش تنگ شده. مي‌خواهم كلي سربه‌سرش بگذارم.

راستي برنامه 90 را ديدي؟
آخرهاي اين برنامه را ديدم.

محسن بنگر براي استقلالي‌ها كري خواند، گفت اگر 40 بازي را هم ببازيم، باز هم استقلال را مي‌بريم.
محسن از دوستان خوب من است و اين كري‌ها هميشه بوده و خواهد بود اما...

اما چي؟!
حرف من اين است كه ما 6 تاي پرسپوليس را نديده‌ايم. به سن‌مان نمي‌خورد، فيلمش هم نيست اما شما 4 تاي استقلال را ديده‌ايد و با تمام وجودتان حس كرده‌ايد.

او ادعا كرده بازي برگشت هم استقلال را مي‌بريم!
حالا تا دور برگشت، اول تلاش كنند در ليگ برتر نتايج خوبي كسب كنند و بمانند، بعد به ديدار برگشت فكر كنند! الان پرسپوليس در خطر سقوط قرار دارد و ما در كورس قهرماني هستيم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =