امیر قلعه نویی هم از هافبک عراقی تیمش ناراضی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «باید جلوی کرار جاسم گوسفند بکشیم. ما دیروز گوسفند کشتیم که فکر می کنم امروز هم باید برای کرار گوسفند بکشیم. او بالاخره امروز تشریف آورد!»
سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیمش هم گفت: «ما در بازی قبلی تمام موجودی مان را در اختیار نداشتیم. در این بازی هم امید ابراهیمی و میلاد فخرالدینی را نداریم. استقلال سال پرفراز و نشیبی داشت. خیلی ها ما را اذیت می کردند. بعد از جام ملت های آسیا بعضی مسائل برای بازیکنان مشخص شد و ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم. بعضی افراد می خواستند با مصاحبه ها و جلساتشان به استقلال ضربه بزنند. البته هدفشان امیر قلعه نویی بود ولی ما کار خودمان را کردیم.»
قلعه نویی گفت: «6 ماه است که یک ریال هم نگرفته ام. این موضوع را به کسی نگفته بودم. اما حالا می گویم. بازیکنان هم همین شرایط را دارند. حضور بازیکنانی مثل عنایتی و طالبلو باعث شد در نیم فصل دوم خوب نتیجه بگیریم. البته یکی دیگر از دلایلش این بود که دست آقایان تا حدودی کوتاه شد.ما امسال با حاشیه هایی درگیر شدیم. اما طوری رفتار کردیم که مسائل حل شود. ما دوست نداریم شعار بدهیم. بازیکنان دلشان برای پیراهنی که می پوشند می سوزد. در گذشته بازیکنانی بودند که هم پول می گرفتند هم مردم را سیاه می کردند. اما حالا این افراد نیستند.»
سرمربی استقلال در مورد واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس که مزایده آن برای دومین بار لغو شد گفت: «این طرح خام است و به جایی نمی رسد. باید از تجربه بقیه افراد استفاده کنیم. نمونه بارز آن باشگاه سپاهان است. این باشگاه واقعا یک باشگاه است و با طرحی که اسلامیان داده به اینجا رسیده. چرا مردم را سر کار می گذارند؟ 12 هزار میلیارد تومان این طرف آن طرف می شود، حالا برای 50 میلیارد تومانی که می خواهند هزینه این دو باشگاه کنند همه عالم سر استقلال و پرسپولیس می ریزند. فوتبال اگر برایش هزینه شود، باعث نشاط مردم می شود و خیلی از مشکلات را حل می کند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =