واگذاری میزبانی جام ملت های آسیا 2019 به امارات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با واکنش کاربران ایرانی مواجه شد.

کاربران خبرآنلاین به سرعت به این خبر واکنش نشان دادند. آنها ضمن اینکه از این انتخاب تعجب نکردند، این سوال را پرسیدند که چطور با امکانات فعلی قصد داشته میزبان جام ملتهای آسیا شود.

کاربری با اشاره به انتخاب امارات نوشت:امارات نزدیکه ،هم فال هم تماشا.بیشترم حال ميده تو استادیوم.
کاربر دیگری که ظاهرا از این انتخاب ناراحت بود، نوشت:یعنی اگه افغانستان یا عراق یا پاکستان هم برای میزبانی ثبت نام میکرد بازم شانسش از ایران بیشتر بود.
در مقابل کاربری با انتقاد با درج آدرس سایتی از استادیوم های پاکستان نوشت:شما که پاکستان رو مسخره میکنی در سایت زیر استادیوم های پاکستان رو ببین : http://www.worldstadiums.com من وقتی دیدم سردرد گرفتم .
ستاری هم کاربری بود که از نداشتن ابتدائی ترین زیرساختها در کشور گلایه داشت و نوشت: با شرایط فعلی چطور باید میزبانی بهمون بدن؟ استادیومهامون که عصر حجری هستند از زمین چمنشون بگیر الی آخر، حتی هتلهای استاندارد کافی هم نداریم. برخوردار شدن از امتیاز میزبانی نیاز به زمینه‌هایی داره که درصد کمیش مربوط به فدراسیون فوتبال است.
کاربر دیگری با اذعان به اینکه مشكلاتي كه هست رو كتمان نمی خواهد انکار کند، نوشت: ولي فدراسيون آسيا هم همش رانت و روابطه و امارات كه بازيهاي ليگش با متوسط 5 تا تماشاگر برگزار ميشه توي 20 سال دو دفعه ميزبان ميشه اسم اين جام رو بايد بذارن جام هتل ها و استاديوم هاي آسيا نه جام فوتبال.
در مقابل این نظر، کاربر دیگری با بیان اینکه با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشود، نوشت: ما فقط حرف میزنیم . به لب و دهن میزبانی نمیدن . بیست سال نقش جهان نتونستیم باز سازی کنیم . پیشنهاد میزبانی هم خجالت اوره چه برسه به خودمیزبانی.
کاربر دیگری هم تاکید کرد: با این امکاناتی که ما تو ایران داریم اصلا نباید جز کاندیداها قرار بگیریم ، امارات داره استادیوم های فوق پیشرفته درست می کند.
کاربر دیگری نوشت: خداییش حق امارات است ما چی داریم . پاسخ این سوال را کاربری داد. کاربری در این زمینه نوشت:در اینکه ما امکانات کمتری از امارات داریم شکی نیست ولی این موضوع در فیفا هم برای کشورهای مختلف پیش می آید. اما به فوتبال آسیا با این کنفدارسیونش و تصمیمات عجیب و داوریها و بازیهای ضعیف جام ملتها که همه اش پول نفت اعراب تعیین کننده است نمی توان امید داشته باشیم.
کاربر دیگری هم عقیده داشت اگر ایران میزبان را می گرفت، كليه ورزشگاه هاي نيمه ساز درست مي شد و توريست به کشور وارد می شد.

مجموعه کامنتهای کاربران درباره این خبر را اینجا ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403782

برچسب‌ها