ایرنا نوشت:

رییس مجلس شورای اسلامی مهمترین اهداف سفر خود به کویت و قطر را مذاکره با مقامات این کشورها در خصوص روابط اقتصادی دوجانبه و بررسی حوادث مهم منطقه ای عنوان کرد.

علی لاریجانی پیش از عزیمت خود به کشور کویت، در فروگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران افزود: از مدت ها پیش قصد سفر به کشورهای کویت و قطر را داشتیم ولی به دلیل کثرت کاری در مجلس و همچنین اخیرا به دلیل بررسی لایحه بودجه 1394، این موضوع به تاخیر افتاد.

رییس قوه مقننه تصریح کرد: قطر و کویت دو کشور دوست، همسایه و اسلامی هستند که از دیرباز روابط نزدیکی در زمینه های سیاسی و اقتصادی با آنها داشته ایم.

لاریجانی اظهار کرد: در این سفر تلاش داریم با مقامات و روسای مجالس دو کشور مذاکره داشته باشیم و همچنین با ایرانیان مقیم در این دو کشور گفت و گو کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی قرار است بعد از گفت و گو با خبرنگاران، تهران را به مقصد کویت ترک کند.

لاریجانی در سفر دو روزه خود به کویت، ضمن دیدار با همتای کویتی خود، با جمعی از مقامات ارشد سیاسی این کشور نیز دیدار و پیرامون روابط دوجانبه در حوزه های منطقه ای گفت وگو می کند.

رییس قوه مقننه همچنین بعد از سفر به کویت، برای دیدار با مقامات قطری عازم این کشور می شود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    خبرآنلاین عزیز بخدا قسم نظرسنجی چهره برتر سال 93 دستکاری شده و نتایج آن به یکباره تغییر کرده ، درصد آرای سردار سلیمانی از پاشایی هم کمتر بود،درصد آرای دکتر ظریف دو برابر سردار بود چطور تا الان متوجه این قضیه نشده اید؟ اگر رای های خوانندگان سایت برایتان اهمیت دارد خواهشا نگذارید عده ای دلواپس با تقلب، آرای واقعی را از بین ببرند، اگر نظرسنجی را از طریق پیامک برگزار کنید مطمئنا نتایج دقیقتری به دست خواهد آمد