کاتب:مجلس نهم تحول بزرگی قبل از عید داشت/ مجلس از نظر سیاسی نیازی به خانه تکانی ندارد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت:مردم خوب می دانند چه کسانی را انتخاب کنند تا مسیر فعلی خدمتگذاری مجلس به آن ها همچنان ادامه پیدا کند.

غلامرضاکاتب در گفت و گو با خبرآنلاین درخصوص لزوم خانه تکانی مجلس نهم برای ورود به سال آخر فعالیت خود گفت: مجلس نهم تقریبا تحول بزرگی قبل از عید داشت که مرتبط با سه لایحه اقتصادی بود.
نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی به این قوانین اشاره کرد وگفت: قانون تنظیم مقررات دولت که بیشترین نگاهش در 107 ماده اش صرفا بحث حمایت از تولید را مورد توجه قرار داده بود.
وی افزود:لایحه خروج از رکود در قالب 55 بند تنظیم شد که آن هم نگاه حمایتی از تولید و صنعت و بخش کشاورزی و رونق اقتصادی داشت.
کاتب ادامه داد: آخرین لایحه ای هم که داشتیم مربوط به قانون بودجه سال 1394 بود که باز هم این نگاه حمایتی و تحول آمیزی که باید به اقتصاد انجام بگیرد در آن صورت گرفت.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عملا در دوماه گذشته مجلس شورای اسلامی صرفا نگاه حمایتی به اقتصاد و تولید کشور را مورد توجه و نظر خودش قرار داده است و بیشترین تغییر و تحولی که ما در روند اجرایی کارها در مجلس داشتیم همین توجه به رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بوده است.
کاتب در خصوص اینکه سال آینده سال آخر مجلس نهم است و به طور ویژه چه کاری در مجلس بایستی برای ورود به سال آخر فعالیت انجام بگیرد نیز گفت: در سال 94، مجلس دو برنامه ی سنگین در دستور کار دارد که اولی تنظیم برنامه ی ششم توسعه است که محور برنامه ی 5 ساله ی نظام محسوب می شود واین بزرگترین رسالت مجلس است.
وی افزود: مجلس باید برنامه ششم را با نخبگی و تجربه خوبی که در میان نمایندگان وجود دارد تصویب کند و از طرف دیگر لایحه ی بودجه ی سال 95 را در دستور کار ماه های پایانی خود خواهد داشت.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهران ولایت مجلس گفت: سال آتی سال سنگینی برای مجلس است تا بتواند برای آینده ی کشور و سرنوشت 5 ساله آتی برنامه ی مناسبی را مدون و سیاست گذاری کند.
کاتب ادامه داد: برنامه ششم در واقع محور حرکت نظام برای 5 سال آینده است و مجلس باید قانون بسیار خوبی را در این باره از خود به یادگار بگذارد.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم در خصوص انتخابات مجلس آينده گفت: مجلس اصولگرا یک دست است وهیچ نگاه دیگری وجود ندارد و مجلس باید با همین تفکری که هست راه خودش را ادامه دهد.
وی در خصوص این که آیا هیچ نیازی به تصحیح مسیر و و زدودن آن شاخ برگ ها وجود ندارد نیز گفت: مجلس، مجلس اصول گرا و متدینی است و درواقع نگاهش در جهت خدمت به جامعه و مردم است. انشالله مجلس بتواند باتفکر خدمت گذاری به جامعه مسیر خودش را ادامه بدهد.
کاتب ادامه داد: یقینا مردم خوب تشخیص می دهند و افرادی که در جهت خدمت مردم هستند را انتخاب می کنند تا این جریان خدمتگذاری همچنان به مسیر خودش ادامه دهد.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    9 0
    به همین خیال باش .
  • بی نام JO ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    10 0
    این همه اعتماد به نفس کاذب رو از کجا میارید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    1 2
    مسير فعلي خدمتگزاري
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    11 0
    اتفاقا باید تکانده شود تا پلاسیده های قدرت طلب و غیر مردمی بریزند.
  • علی صفوی پناه A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    2 0
    کاتب نماینده مردم گرمسار هست نه کرمانشاه.