ایسنا نوشت:

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تلاش برای وحدت اصولگرایان مهم‌ترین برنامه سال آینده این تشکل خواهد بود.

لطف الله فروزنده درباره برنامه‌های سال آینده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه سال آینده دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم اولین و مهم‌ترین برنامه جمعیت ایثارگران وحدت بین اصولگرایان است تا اصولگرایان با انسجام وارد انتخابات شوند.

او گفت: باید تلاش کنیم که یک مجلس اصولگرا را رقم بزنیم و به همین دلیل برای رسیدن به موفقیت قطعا به وحدت نیاز داریم. هدف اصلی از رسیدن به مجلس، توجه به اصول قانون اساسی و رهنمودهای امام (ره) و و مقام معظم رهبری است و تلاش می کنیم برای دستیابی به کرسی‌های مجلس با سایر گروه‌های اصولگرا به وحدت برسیم.

فروزنده همچنین گفت:‌ موضع‌گیری در قبال مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و پیش بردن گفتمان امام و رهبری از دیگر برنامه‌های جمعیت خواهد بود. در عین حال باید در مسائل سیاسی،‌ اجتماعی و اقتصادی به دولت کمک کنیم تا به خصوص در اقتصاد مقاومتی کارهای جدی و اساسی صورت دهد.

او با اشاره به فعالیت‌های سال 93 جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت پارسال مواضع خوبی در قبال استکبار جهانی و در حمایت از حقوق مسلم هسته‌ای گرفت و علاوه بر حمایت از تیم هسته‌ای هشدارهای مناسبی داد و تبیین کرد که چرا با استکبار مشکل داریم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان گفت: برگزاری کنگره که علاوه بر متشکل شدن جمعیت ایثارگران، نمایشی از وحدت اصولگرایان بود از دیگر فعالیت‌های سال 93 ما به حساب می‌آید. همچنین این جمعیت تلاش کرد در حوزه داخلی و به خصوص درباره مسائل اقتصادی با موضع‌گیری و دادن بیانیه افکار عمومی را مطلع کند و به مسئولین تذکر دهد.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    7 0
    این میتونه هدف باقی عمرت باشه
  • مشیری A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 7
    سلا م بر آقای فروزنده یار همیشه انقلاب اگه بتونی این کار بکنی خیلی خوب