بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت وقتی جلوی تیمی مثل استقلال اشتباه کنی محکوم به شکست هستی.

 

ایسنا نوشت: بهروز مکوندی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر آبی‌پوشان پایتخت بیان کرد: بازی خوبی را ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. وقتی برابر تیم بزرگی قرار می‌گیرید، اجازه غفلت کردن ندارید. ما یک غفلت کردیم و روی توپ برگشتی اشتباه کردیم و آنها با استفاده از تجربه‌شان از این موقعیت استفاده کردند و به گل رسیدند. به استقلال و قلعه‌نویی این پیروزی را تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را مستحق شکست می‌دانست یا نه، گفت: به هرحال در فوتبال امتیاز را به تیمی می‌دهند که گل بزند. خیلی‌ها بعد از بازی به من گفتند موقعیت زیاد داشتید و خوب بودید، با این‌حال ما انتهای جدول هستیم و به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. ما برابر تیم بزرگی بازی کردیم اما نتوانستیم کارها را به ثمر برسانیم و از فرصت‌ها متاسفانه استفاده نکردیم. امیدواریم این نقیصه را برطرف کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوالی درباره واکنش‌های عجیبی که از خودش در طول بازی نشان می‌داد، اظهار کرد: هر مربی‌ای تحت فشار قرار می‌گیرد. من دوست ندارم تیمم بازنده شود و می‌خواستم به بازیکنانم نیروی حمله بدهم. واقعا تحمل فشارها سخت است و اگر کسی از رفتارم آزرده شده عذرخواهی می‌کنم.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =