سرمربیان تیم های لیگ برتری بعد از پایان بازی های این هفته از مسابقات شان سخن گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سرمربی های 4 تیم لیگ برتری بعد از پایان بازی های شان در جمع خبرنگاران سخن گفتند.
مجید جلالی همان طور که گفته تیم جوانش مثل ابر بهاری است. آنها در اصفهان 4 گل از ذوب آهن خوردند درحالی که یک گل هم پیش بودند. جلالی بعد از شکست تلخ تیمش در اصفهان از داوری گلایه داشت اما بیشتر از توهین های هواداران ذوب آهنگلایه کرد:« چیزی که امروز من را خیلی ناراحت کرد شعارهایی بود که علیه ما داده شد. در هیچ شهری این همه توهین ندیدم. در طول بازی به صورت تمام وقت علیه ما فحش و حرف های بد دادند. این رفتار از شهری که پایتخت تمدن و فرهنگ است قابل قبول نیست. 70 دقیقه علیه ما حرف‌های بی‌پایه و اساس زدند آن وقت باید در وسط زمین بایستیم و به این موارد بی‌توجه باشیم .جالب اینکه کسی هم به حرف ما رسیدگی نمی‌کند. نتیجه در فوتبال است اما چیزی که ما را خیلی بیشتر از نتیجه‌ای که اتفاق افتاده ناراحت کرد فحاشی‌ها بود.»

جلالی که ستاره تیم ذوب آهن را در نیم فصل به ابن تیم فروخته است ،گفت:«این بازیکن تا هفته ششم نیم فصل اول آسیب دیده بود. وقتی بازیکنی پس از 6- 5 هفته آسیب‌دیدگی باز می‌گردد نیاز به  زمان دارد تا به آمادگی برسد. از طرفی مشکلاتی درون تیم ما بود. شاید اگر رضایی را نمی‌فروختیم تیم ما منحل می‌شد چرا که هیچ پرداختی نداشتیم. نه تنها رضایی بلکه یک بازیکن خوب دیگر مثل بابک حاتمی را فروختیم و کسی را جایگزین آنها نکردیم. بعضی تیم‌ها از درون مشکلاتی دارند و نمی‌توانند آنها را بیان کنند. وقتی با باشگاه صحبت کردیم گفتیم شاید با این کار وضعیت ما بهتر شود.»

در سوی مقابل او یحیی گل محمدی بود . مربی جوانی که با سرعتی قابل ستایش تیمش را به سمت بالای جدول می آوردو او بعد از این برد شیرین گفت:«با تیم خوبی بازی داشتیم و این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم سایپا خط حمله خوبی دارد اما توپ را کنترل کردیم و به جز موقعیتی که برای حریف گل شد در بقیه موارد ذوب‌آهن فو‌ق‌العاده بازی کرد و کنترل بازی دست ما بود. »

او درباره صحبت های مربی سایپا درباره داور بازی هم گفت:«‌صحبت‌های آقای جلالی قابل احترام است. او بزرگتر من است اما قبل از پنالتی هم 2-3 موقعیت بسیار خوب داشتیم که گل نشد. در صحنه پنالتی هم معقتدم پنالتی شد اما کارشناسان باید در مورد آن نظر بدهند. با این حال پس از پنالتی هم فشار آوردیم و توانستیم از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم. در مجموع بازی خوب و روانی را از ذوب‌آهن شاهد بودیم. »

یحیی تاکید کرد طرفداران تیمش کلام توهین آمیزی به زبان نیاورده اند که باعث دلخوری حریف باشد:«انصافا در 90 دقیقه کنار زمین بودم حتی یک کلمه توهین‌آمیز از تماشاچیان نشنیدیم امروز روز خوب هواداران بود و نمی‌دانم چه صحبت‌هایی شده است اما تا جایی که یادم می‌آید به جز تشویق چیزی نشنیدم. »

دیگر مسابقه مهم جمعه بازی انزلی بود. جایی که که یاران حسین فرکی ناباورانه مغلوب مهمان شدند. مغلوب ملوان که 3 هفته قبلی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته بود. فرکی بعد از بازی گفت:«امروز در وهله اول به خاطر دروازه‌بان ملوان، دوم بخت بد ما و سوم داوری که نمی‌دانم درباره آن صحبت کنم یا خیر چون دوست ندارم برخلاف اعتقاداتم عمل کنم، به ملوان باختیم. امیدوارم ترکی اشتباه نکرده باشد و تصمیمش درست باشد اما او پنالتی گرفت و بعد نظرش را برگرداند. امیدوارم کارشناسان داوری نظر خود را بدهند که اگر ترکی اشتباه کرده بود مانند خیلی از مواقع این بار هم چاره‌ای جز تسلیم نداریم اما اگر اشتباه نکرده باشد به همان 2 موردی که در بالا اشاره کردم باختیم که جا دارد این پیروزی را به ملوانی‌ها تبریک بگوییم.»

فیروز کریمی هم که در سوی دیگر این رقابت بود ، بعد از پیروزی شیرین تیمش گفت:«بازی خیلی خوبی بود. مدت‌ها بود که بازی به این زیبایی و سرعت بالا ندیده بودم. تعداد پاس‌هایی که در زمین رد و بدل می‌شد خیلی زیاد بود و بازی پر از نکات تاکتیکی بود. به کرات آرایش هر دو تیم تغییر می‌کرد و ما توانستیم با جنگندگی 3 امتیاز را بدست آوریم.خدا را شاکر هستیم که امروز ملوان به جایگاهی رسیده که به یک تیم با شخصیت تبدیل شده است. این اعتبار و شخصیت را مدیون مدیران و مسئولان و بازیکنان و همچنین همبستگی داخل تیم هستیم. تشکر ویژه می کنم از آقای محجوب که رفیق 25 ساله من بوده و هیچ چیز در نیم فصل دوم برای ما کم نگذاشته است. این برد حاصل زحمات تیم با شخصیت ملوان و تلاش مدیرانش است.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =