بعضی از روسای فدراسیون های ورزشی در جلسه هم اندیشی و اقدامات بازاریابی "کلش آف کلنز"بازی می کردند.اتفاقی که برنامه ورزش و مردم از آن فیلم گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم امروز میزبان غلامرضا شعبانی بهار  بود.او قبل از اینکه به شعبانی بهار اجازه صحبت کردن بدهد خطاب به معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:«در جلسه هم اندیشی الزامات و اقدامات بازرایابی بچه های فیلمبردار ما صحنه های خوبی را شکار کرده اند.آنها از یکسری روسای فدراسیون فیلم گرفته اند که دراین جلسه مشغول بازی کردن"کلش آف کلنز"بودند! آیا واقعا این شایسته است که در چنین جلسه ای همه موبایل به دست بگیرند و بازی کنند؟»

این حرف شفیع باعث شد تا شعبانی بهار از مجری برنامه ورزش و مردم بخواهد که تصاویر این اتفاق را روی آنتن نفرستد.شعبانی بهار همچینن خواست که این فیلم را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بدهند که این کار هم با مخالفت شفیع روبرو شد:«اجازه بدهید ما این فیلم ها را برای خود این روسا بفرستیم.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    40 4
    مجری گری ورزشی با ریاست یک فدراسیون چه تناسبی دارد . میدانید بسیاری از جوتنهای تحصیل کرده حتی به کارگری معمولی هم رضایت دارند اما امکان اون هم فراهم نیست ............................................
  • فرهاد A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    32 4
    من یه استاد دانشگاهم. چند تا شاگردای من سر کلاس کلش آف کلنز بازی میکردند از کلاس بیرونشون کردم. اما فکر کنم دیگه نباید این کارو بکنم
  • بی نام A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    19 1
    پول مفت میخورند و غمشون نیست