فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دستاورهای انقلاب اسلامی آن قدر زیاد است که امروز هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد و این ناشی از عظمت امروز کشور است.

   
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامهرمز، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی رزمندگان شهرستان رامهرمز، انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام عاشورا دانست و اظهار داشت: عظمت امروز انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدای ماست.

وی افزود: دشمنان امروز با تحریم، تهاجم فرهنگی و توطئه‌های بسیاری علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند، اما به لطف خداوند متعال همه این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن برای ایجاد تردید و هراس در دل مردم ایران از هیچ حرکتی دریغ نمی‌کند، اما به لطف الهی در هر توطئه آنها شکست می‌خورند و روز به روز این مقاومت‌ها سبب عزتمند شدن انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به حرکات تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشورهای اسلامی، تاکید کرد: این گروهک تکفیری ۱۵ سال پیش برای مقابله با توسعه بیداری اسلامی و صادر شدن انقلاب اسلامی توسط دشمنان انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: دشمنان تا بن دندان مسلح نظام اسلامی قادر به مقابله با ملت ایران نبوده و در هشت سال دفاع مقدس دیدند که جنگ با ملت ایران ریشه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر می‌سازد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف تشکیل این گروهک تروریستی جلوگیری از اتحاد بین کشورهای اسلامی ایران، عراق، سوریه و لبنان است، اما باز هم این توطئه سبب تقویت اتحاد بین این کشور‌ها شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: نخستین کسی که از این اتحاد می‌هراسد، رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی افزود: دستاورهای انقلاب اسلامی آن قدر زیاد است که امروز هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد و این ناشی از عظمت امروز کشور است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی با همه توانایی‌هایش نمی‌تواند وارد مرزهای غزه و لبنان شود، گفت: این چه قدرتی است که مجهز‌ترین ارتش منطقه که هیچ محدودیتی ندارد را متوقف کرده است.

وی در ادامه گفت: درسی که مردم غزه از دفاع مقدس ما گرفته‌اند و البته خواست و کمک‌های فکری، آموزشی، تسلیحاتی و مادی جمهوری اسلامی ایران به آنها باعث شده که در مقابل رژیم‌صهیونیستی بایستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان اظهار داشت: وقتی تمام سرزمین‌های اشغالی در برد موشک‌های حزب‌الله و مردم غزه است، یعنی نابودی رژیم‌صهیونیستی حتمی است و خود این رژیم هم این را بهتر از همه می‌داند. هرچند آنها در تلاش هستند که خود را‌‌ رها کنند، اما به لطف خداوند قادر به انجام این کار نیستند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403182

برچسب‌ها